اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین همایش ملی رسانه، ایمنی و ترافیک صورت گرفت

کسب رتبه اول مسابقه عکس توسط دانش‌آموز شهرری

دانش‌آموز ناحیه یک شهرری موفق به کسب رتبه اول مسابقه عکس در دومین همایش ملی رسانه، ایمنی و ترافیک شد.

کسب رتبه اول مسابقه عکس توسط دانش‌آموز شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، مهدی خانلری دانش‌آموز سال سوم رشته الکترونیک هنرستان فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) ناحیه یک شهرری رتبه اول جشنواره رسانه، ایمنی و ترافیک را در بخش عکس کسب کرده است.

وی که از حدود هفت سال پیش عکاسی را آغاز کرده توانسته در رقابت با عکاسان حرفه‌ای که در مجموع 558 اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند، رتبه اول را کسب کند.

مهدی خانلری در گفت‌و‌گویی از اهدافش برای شرکت در این جشنواره اظهار داشت: عکاسی از جمله هنرهایی است که می‌تواند در بخش فرهنگ‌سازی ترافیکی نقش موثری ایفا کند.

وی افزود: گاهی اوقات یک فرم عکس خوب می‌تواند مفهومی به بزرگی یک کتاب را منتقل کند، و راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، با برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند در فرهنگ‌سازی ترافیکی موفق‌تر عمل کند.

این عکاس جوان ادامه داد: مشکلات ترافیکی امروزه به معضل تبدیل شده است و به نظر من برای حل این معضل فرهنگی باید از دوران کودکی و در مهدهای کودک فرهنگ‌سازی آغاز شود.

خانلری در بخش دیگری از سخنانش به توصیف عکس برتر این جشنواره پرداخت و گفت: عکسی که من به این جشنواره ارسال کردم و حائز رتبه نخست شد، سوژه بسیار خوبی داشت، در این عکس اتومبیل سواری که مخصوص حمل انسان است نشان داده شده بود که به اندازه یک وانت باربری، بار حمل می‌کرد.

وی در پایان از زحمات پدرش تشکر و قدردانی کرد و گفت: پدر من علی اشرف خانلری خبرنگار روزنامه اطلاعات است، و مشوق اصلی من در عکاسی است. من از کودکی همیشه دوربین همراهم دارم و هرگاه سوژه یا منظره جالبی می‌بینم آن را شکار می‌کنم، و بسیار خوشحالم که در چنین جشنواره معتبری رتبه اول را کسب کردم.

بر پایه این گزارش، دومین جشنواره رسانه، ایمنی و ترافیک در تابستان سال جاری برگزار شد، که از میان 558 اثر ارسال شده توسط عکاسان، مهدی خانلری رتبه اول این جشنواره را کسب کرد.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول