اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

عزاداری‌های امام حسین (ع) نباید از مسیر اصلی خارج شود

فرماندار ایلام گفت: عزاداری‌های امام حسین (ع) نباید از مسیر اصلی خارج شود.

عزاداری‌های امام حسین (ع) نباید از مسیر اصلی خارج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی (ع) در ایلام اظهار داشت: امام حسین (ع) در اقدام به قیام عاشورا اهداف مشخصی داشت.

وی با بیان اینکه نباید گذاشت که عزاداری‌های امام حسین (ع) نباید از مسیر اصلی خارج شود، اضافه کرد: مسئولان امر، مداحان و سخنرانان در این راستا وظایف سنگینی داشته که باید در دستور کار قرار گیرد.

حیاتی با تاکید بر اینکه این دستگاه اجرایی با همکاری دستگاه‌های مرتبط موضوع تجمع عاشورائیان را پیگیری و محقق می‌کند، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با ستاد برگزاری مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی (ع) تلاش کنند.

فرماندار ایلام ادامه داد: این دستگاه اجرایی مصمم است که برگزاری این مراسم در شان شهرستان شیعه نشین ایلام باشد.

این مسئول اضافه کرد: همه موظفیم تا مراقبت کنیم که خدائی نکرده در عزاداری‌های ایام محرم از مسیر و اهداف قیام عاشورا جدا نشویم.

انتهای پیام/2246/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
روز یک شنبه جل س ه هماهنگی وبرنامه ریزی برگزاری مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی (ع) در ایلام به ریاست حیاتی فرماندار وحضور اعضاء وکلیه دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار گردید. حیاتی در ابتدای جلسه هماهنگی تجمع بزرگ عزاداران حسینی (ع) ضمن تاکید بردستگاههای اجرایی جهت همکاری با ستاد برگزاری مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی (ع) برای برگزاری مراسمی در شان شهرستان شیعه نشین ایلام گفت: باید مراقب بود تا در عزاداریهای ایام محرم از مسیر و اهداف قیام عاشورا جدا نشویم . وی طی سخنانی خطاب به همه هیئات مذهبی و مسئولین امور فرهنگی ضمن تأکید بر رعایت اخلاص در عمل و توجه به رضای پروردگار در عزاداری ها و همسوئی با اهداف قیام عاشورا گفت : همه ما موظفیم تا مراقبت کنیم که خدائی نکرده در عزاداریهای ایام محرم از مسیر و اهداف قیام عاشورا جدا نشویم.ایشان افزود : همانگونه که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرمودند که احیای سنت حضرت رسول الله (ص) به پا داشتن نماز و اجرای امر به معروف ونهی از منکر از اهداف قیام عاشوراست همه ما بعنوان پیرو آن حضرت بایستی این مهم را در نظر داشته باشیم.وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهرستان هیئت های مذهب
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول