اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی خبر داد

افزایش میزان خدمات شعبه ترخیص راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی از عموم رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس را بیش از پیش در امر کنترل ترافیک یاری رسانند.

افزایش میزان خدمات شعبه ترخیص راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی

ناصر میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد وسائل نقلیه در سطح استان، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به منظور حفظ آرامش عبور و مرور در معابر شهری، اعمال قانون در مورد رانندگان متخلف و نیز توقیف وسائل نقلیه را به طور جدی در دستور کار قرار داده که طبیعتاً تعداد مراجعین به شعبه ترخیص این یگان نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه و به منظور ارائه خدمات بهتر، مکان جدید شعبه ترخیص با فضای گسترده تر در پشت ساختمان راهور تبریز، جنب بانک ملی، واقع در شهرک آزمایش مرکز تبریز از اول آبان ماه سال جاری افتتاح و آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

میکائیلی ادامه داد: در اولین روز کاری هفته جاری، تعداد 75 دستگاه خودروی سواری، 1 دستگاه تاکسی، 7 دستگاه وانت بار و 27 دستگاه موتور سیکلت از این شعبه مجوز ترخیص دریافت کرده‌اند.

این مقام انتظامی در این خصوص از عموم رانندگان وسایل نقلیه خواست: با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس را بیش از پیش در امر کنترل ترافیک یاری رسانند.

*ارائه خدمات شماره گذاری در ساختمان جدید تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری سالن جدید مرکز تعویض پلاک و خدمات نقل و انتقال استان خبر داد.

میکائیلی اعلام داشت: سالن جدید مرکز تعویض پلاک و خدمات نقل و انتقال استان آذربایجان شرقی آماده بهره برداری شد. این بخش با مساحتی بالغ بر 5 هکتار متشکل از سایت بازید خودروهای سبک و سنگین و سالن ارائه خدمات نقل و انتقالات در محل شهرک آزمایش شهرستان تبریز از اول آبان ماه سال جاری افتتاح و آماده ارائه انواع خدمات به شهروندان است.

این مقام انتظامی از جمله ویژگی‌های این مرکز را اینگونه بیان کرد: اضافه شدن 5 باجه ارائه خدمات، تجمیع کلیه خدمات نقل و انتقالات و شماره گذاری اعم از نوبت دهی، خدمات بانکی، استعلام عدم خلافی، خدمات اداره آگاهی، انبار پلاک و ... نام برد.

وی افزود: از برنامه های آتی این مرکز افزودن سیستم هوشمند نوبت دهی به مراجعین می باشد. این واحد بزرگ‌ترین مرکز خدمات شماره‌گذاری در منطقه بوده و روزانه بالغ بر چهارصد مورد انواع خدمات به مراجعان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/60001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول