اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر سنندج:

موفقیت مسلمانان در گرو حرکت در مسیر امام حسین(ع) است

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر سنندج گفت:‌ موفقیت مسلمانان در هر زمینه‌ای در گرو حرکت در راه اهداف اباعبدالله‌الحسین است.

موفقیت مسلمانان در گرو حرکت در مسیر امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج با بیان اینکه فلسفه حقیقت هستی شناخت خداوند است، اظهار کرد: امر به‌ معروف و نهی از منکر مقدمه‌ای برای شناخت خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) تمام هستی خود را در راه خدا فدا کرد، بیان داشت: ما مسلمان‌ها نیز باید ادامه‌دهنده راه این امام بزرگوار باشیم چراکه موفقیت در تمامی برنامه‌ها و کارهایمان در گرو این مهم است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج عنوان کرد: در قرآن کریم خداوند بارها بحث صالحین را مطرح کرده است چراکه صالحین قادر به دستیابی به معرفت و شناخت پروردگار هستند.

وی با تاکید بر اینکه صالحین باید مدیریت جامعه را در دست گرفته و در کابینه ولایت قرار گیرند، بیان داشت: اگر مدیریت در کابینه ولایت صورت بگیرد در هدایت جامعه مشکل و خللی وارد نخواهد شد.

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اظهار داشت: برای اصلاح، هدایت و راهنمایی جامعه باید هر فردی در ابتدا از خود و خانواده‌اش شروع کند.

ماموستا راستی بر تامل و تعمق در کارها تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان باید به میزان اثرگذاری برنامه‌های امر به ‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها، مدارس، بازار، مراسم عروسی و غیره توجه کنند و بازخورد و نتایج آن را مورد بررسی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: علت‌های عدم موفقیت در برنامه‌ها باید مورد ارزیابی قرار گیرد و با برنامه‌ریزی اساسی برنامه‌های ارزشی و کارشناسی شده‌ای جایگزین آنها قرار داده شود.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی زمانی‌ که متوجه شد اسلام منافعش را به خطر می‌اندازد به فکر ایجاد فرقه‌هایی مانند سلفی، وهابی و غیره شد تا بدین وسیله اهداف خود را پایه‌ریزی و چهره اسلام را مخدوش کند.

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اضافه کرد: ما مسلمان‌ها در مقابل این ترفندهای دشمنان اسلام و با وجود امکانات و پیشرفت‌های عصر جدید باید اقدامات هوشیارانه‌ای انجام دهیم و اجازه پیشروی بیشتر به دشمن را ندهیم.

ماموستا راستی در پایان افزود: تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند چهره‌ واقعی دین مبین اسلام را به مردم دنیا بشناسانند به گونه‌‌ای که حرکات و اقدامات گروه‌های افراطی همچون سلفی‌ها قادر به از بین بردن آن نباشد.

انتهای پیام/79003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول