اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنایع غذایی کرمانشاه:

انجمن صنایع غذایی درصدد همکاری با سازمان تعزیرات است

رئیس انجمن صنفی صنایع غذایی کرمانشاه گفت: انجمن صنایع غذایی درصدد همکاری متقابل با سازمان تعزیرات حکومتی است و رعایت قوانین را وظیفه خود می‌داند.

انجمن صنایع غذایی درصدد همکاری با سازمان تعزیرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه پروین رضایی بعد از ظهر امروز در نشست اداری حقوقی با سازمان تعزیرات استان کرمانشاه اظهار داشت: انجمن صنایع غذایی درصدد همکاری متقابل با سازمان تعزیرات حکومتی است و رعایت قوانین را وظیفه خود می‌داند.

وی انجمن صنایع غذایی را با بیش از 200 انجمن، بزرگ‌ترین انجمن صنفی استان کرمانشاه دانست که وظیفه حمایت از تولیدکنندگان و بررسی مشکلات آن‌ها را برعهده دارد.

رضایی بیان داشت: تمام تلاش انجمن صنایع غذایی این است که با رویکردی مشاوره‌ای و ارتباطی متقابل و قانونی بتواند مشکلات سر راه تولیدکنندگان را مرتفع کند.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات کار نظارت بر قیمت‌های محصولات را بر عهده دارد، افزود: سازمان صنایع غذایی هم سعی دارد در کنار این سازمان با رعایت مقررات اجرایی از تعطیلی برخی واحدهای صنفی جلوگیری کند.

رئیس انجمن صنفی صنایع غذایی استان کرمانشاه در خصوص مشکلات واحدهای صنفی متذکر شد: بعضی از مشکلاتی که بر سر راه واحدهای صنفی است به تولیدکننده مربوط نمی‌شود.

به گفته رضایی، ورود مواد اولیه از خارج کشور و مطابقت نداشتن آن با استانداردهای بین‌المللی، مشکلات واحدهای صنفی را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/2700/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول