اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال:

13 آبان روز فریاد خشم ملت ایران بر سر استکبار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: روز 13 آبان روز فریاد خشم ملت ایران بر سر استکبار جهانی و اعلام انزجار از آنها است.

13 آبان روز فریاد خشم ملت ایران بر سر استکبار است

حجت‌الاسلام محمد عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مردم خلخال همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی با شکوه روز 13 آبان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه آمریکا اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در مناطق مختلف خلخال با حضور در این راهپیمایی عظیم و با شکوه پایبندی خود به آرمان‌های امام راحل و پاسداری از خون شهدا را به نمایش می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال با بیان اینکه این راهپیمایی در بخش‌های مختلف شهرستان خلخال برگزار خواهد شد، یادآور شد: در شهرستان خلخال در مرکز شهر خلخال راهپیمایی با حضور پرشور مردم خلخال در ساعت 10 صبح روز دوشنبه 13 آبان ماه از میدان ‌آزادی خلخال آغاز و در مسیر خیابان حضرت امام (ره) ادامه یافته و در میدان معلم شهر خلخال پایان خواهد یافت.

عابدی در خصوص برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در بخش خورش رستم و شهر هشتجین نیز گفت: در شهر هشتجین آغاز راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از مقابل بخشداری آغاز شده و در مسیر خیابان حضرت امام (ره)، میدان وحدت، خیابان امام (ره)، میدان عالی‌قاپو و در نهایت در میدان مسجد جامع شهر هشتجین پایان خواهد یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه در بخش شاهرود در شهر کلور نیز راهپیمایی با شکوه این روز با حضور اهالی به صورت پرشور برگزار خواهد شد، اعلام کرد: راهپیمایی ساعت 10 صبح از مقابل آموزش و پرورش آغاز شده و در ادامه در میدان ولیعصر(عج)، خیابان شهید بهشتی و در نهایت در میدان محمدی پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال از اهالی شریف و ولایی خلخال خواست تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان که روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای دانش‌آموز تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول