اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

ابزارهای دشمنان در برابر روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران کاربرد ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به توان دشمنان نظام اسلامی از نظر تجهیزات و امکانات، گفت: آنها با تمام آن امکانات در برابر روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران ناکام مانده‌اند.

ابزارهای دشمنان در برابر روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران کاربرد ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در یادواره هشت شهید روحانی شهرستان سقز که با حضور روحانیون و ماموستایان در سالن دانشکده فنی شهر سقز برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در ظاهر از نظر عده و تجهیزات برتری دارند اما آنها کسانی هستند که طبق وعده قرآن در مقابل تعداد کم مسلمانان با شکست مواجه می‌شوند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، تمامی دشمنان اکنون بسیج شده‌اند تا بلکه بتوانند نظام اسلامی را ساقط کنند اما غافل از اینکه ولایت فقیه، روحیه شهادت‌طلبی و وعده‌های خداوند پشتیبان ملت و نظام اسلامی است.

وی صهیونیست‌ها را سردمدار دشمنان نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: صهیونیست‌ها به اندازه‌ای افراطی هستند که یهودی‌ها به عنوان دشمنان مسلمانان هم آنها را قبول ندارند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: آنها تمامی ابزارهای لازم تبلیغی و دشمنی علیه دین اسلام و ملت ایران را در اختیار دارند و نباید جز دشمنی چیز دیگری از آنها انتظار داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری جملات امام راحل که فرمودند "ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم، مرگ بر آمریکا و آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند"، گفت: روحیه استکبارستیزی در ملت ایران نهادینه شده و آنها هیچ وقت در فریاد مرگ بر آمریکا و اعلام انزجار از استکبار کوتاه نمی‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما با مبارزه علیه آمریکا شروع شد چراکه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و در نهایت تسلط بر آنان را دارد.

حسینی‌شاهرودی گفت: خوش‌خدمتی برخی سران مرتجع عرب برای استکبار نتیجه‌ای جز ذلت عاید آنها نمی‌کند و همین مسئله موجب شده است تا یکی پس از دیگری توسط ملت‌های مسلمان سقوط کنند.

وی همچنین به جایگاه شهید و شهادت نزد خداوند متعال و مسلمانان اشاره و تصریح کرد: شهیدان نزد خداوند مهمان هستند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

این مقام مسئول در استان کردستان گفت: کسانی که زنده‌اند می‌توانند اقداماتی را انجام دهند اما وقتی دست آنها از دنیا کوتاه شد دیگر توان هیچ کاری در دنیا را ندارند اما شهدا زنده‌اند و برخلاف مردگان مستجاب‌الدعوه هستند.

وی گفت: انسان هر آنچه را که از شهید بخواهد اجابت می‌کند.

حسینی‌شاهرودی مصداق این ادعا را امضای برگه دختر یک شهید که در مدرسه گفته بودند باید پدرت پای این برگه را امضا نماید و چون او نگفته بود که پدرم شهید شده است و شب با نگرانی به خواب می‌رود اما صبح که بیدار می‌شود می‌بیند که امضای پدرش پای برگه زده شده است.

وی همچنین گفت: شهدای روحانی که از بصیرت بالایی برخوردار بوده‌اند در راه اسلام و نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: اگر دشمن آنها را به شهادت رسانده است فهمیده که این افراد در چه جایگاهی قرار دارند و چگونه قدرت اسلام را به جهان معرفی نمایند.

وی شهدای روحانی منطقه کردستان را مظلوم معرفی کرد و گفت: ماموستایانی چون ملاحیدر فهیم می‌توانست جان خود را با یک کلمه توهین به امام راحل نجات دهد اما چون می‌دانست که امام راحل در مسیر حق حرکت می‌کند چنین عملی را مرتکب نشد.

حسینی‌شاهرودی در پایان الگوگیری از سیره و سلوک شهدا را خواستار شد و گفت: معرفی شهدا هم به عنوان الگوهایی واقعی مسیر انحراف جوانان را می‌بندد.

انتهای پیام/79010/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول