اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس ماسال:

3 سارق ماسالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری سه نفر سارق و 6 قمارباز در این شهرستان خبر داد.

3 سارق ماسالی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده شامگاه شنبه در نشست انتظامی این شهرستان نتایج طرح امنیت اجتماعی در ماسال را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماسال سه نفر سارق دستگیر شدند، تصریح کرد: این طرح با هدف ارتقای احساس آسایش و آرامش شهروندان و استقرار امنیت پایدار در منطقه اجرایی شده است.

به گفته فرمانده انتظامی ماسال، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت سه روز توسط یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان ماسال اجرا شد.

وی دستگیری 8 معتاد مواد مخدر، 6 قمارباز و کشف مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات و 5 میلیون و 140 هزار ریال وجوه حاصله از قمار را از جمله نتایج حاصل شده طرح ارتقای امنیت اجتماعی برشمرد.

مهدی‌زاده از توقیف 35 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح و با هدف ارتقای انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور متخلفان رانندگی نیز اعمال قانون شدند.

وی توقیف 8 دستگاه خودرو و 27 دستگاه موتورسیکلت متخلف که رانندگان و راکبان آنها نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌تفاوت بودند، را از دیگر نتایج طرح مذکور عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول