اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهریز خبر داد

کشف 32 کیلوگرم تریاک و دستگیری 4 خرده فروش در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز استان یزد از دستگیری چهار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در راستای ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

کشف 32 کیلوگرم تریاک و دستگیری 4 خرده فروش در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در سطح شهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان مهریز، به صورت مستمر طرح ارتقا امنیت اجتماعی را مرحله اجرا در آوردند.

وی با اشاره به دستگیری چهار نفر از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در نتیجه اجرای این طرح تصریح کرد: با اجرای این طرح، مقدار 32 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه نفر از سوداگران مرگ در بیابان‌های شهرستان مهریز کشف و ضبط شد.

نصیری افزود: در نتیجه اجرای این طرح، چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو متعلق به توزیع کنندگان مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز افزود: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2464/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول