اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی صورت گرفت

کشف 29 کیلوگرم تریاک در لارستان

ماموران انتظامی لارستان استان فارس در بازرسی از یک خودرو پژو پارس 29 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کردند.

کشف 29 کیلوگرم تریاک در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان هنگام گشت‌زنی در مسیر «هرمود عباسی» به سمت لارستان به یک خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ حسین خلیفه افزود: بلافاصله ماموران با فرمان ایست قصد متوقف کردن خودرو را داشتند که راننده با بی‌توجهی اقدام به فرار کرد.

وی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرنشینان خودرو اقدام به پرتاب بسته‌هایی از داخل خودرو به اطراف جاده کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: بلافاصله ماموران اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کرده و 29 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را جمع‌آوری کردند.

خلیفه ادامه داد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری همچنان ادامه دارد. 

دستگیری فرد خرابکار در شیراز

فردی که با استفاده از ساچمه‌های فولادی در سطح شهر شیراز اقدام به تخریب شیشه‌های بانک می‌کرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در توضیح بیشتر این خبر گفت: در پی دریافت گزارش کلانتری‌های قدمگاه، ولی‌عصر، گلشن و گلدشت شیراز مبنی بر اینکه فردی در حوزه آنها اقدام به تخریب شیشه‌های بانک کرده و سپس متواری می‌شود، موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ بهادر اسماعیلی ادامه داد: پس از تحقیقات تکمیلی و انجام کارهای اطلاعاتی مشخص شد این فرد با یک خودرو پراید و پرتاب ساچمه‌های فولادی با یک تیر و کمان شیشه بانک‌ها را تخریب و بلافاصله متواری می‌شده است.

وی افزود: با تلاش ماموران و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر، در نهایت ماموران کلانتری قدمگاه شیراز این فرد را مورد شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در بازرسی از منزل این فرد آلات جرم شامل تیر و کمان، ساچمه‌های فولادی و همچنین مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

اسماعیلی گفت: فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول