اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

بسیج مظهر صداقت و اقتدار است

فرماندار اهر بسیج را مظهر صداقت، ایثار، وفاداری و نماد اقتدار و عظمت نظام اسلامی برشمرد.

بسیج مظهر صداقت و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع گردانهای واکنش سریع اظهار کرد: بسیج به عنوان یکی از نهادهای برخاسته از بطن انقلاب اسلامی و این نهاد همیشه و همه جا حافظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی بوده و با حضور خود در تمام صحنه‌های انقلاب از مأموریت‌های محوله موفق و سربلند از میدان بیرون آمده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان اهر گفت: حضور بسیج در 8 سال دفاع مقدس و دفاع جانانه از کیان اسلامی سرنوشت جنگ را به نفع نظام و انقلاب رقم زد و بار دیگر تمام توطئه‌ها و محاسبات دشمنان نظام و انقلاب را در مقابل اراده خالصانه بسیج و ایثار و پایداری رزمندگان اسلام بر هم زد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: بسیج نهادی مخلص و سرباز راستین ولایت است که در طول عمر 34 ساله انقلاب اسلامی منشأ خدمات ارزشمند برای نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

وی، به زلزله سال گذشته اشاره کرد و حضور بسیج در امر امداد و نجات، اسکان اضطراری و دائم و کمک به امر بازسازی اماکن مسکونی و دامی را از افتخارات شایسته بسیج در زلزله سال گذشته ارسباران برشمرد و افزود: حضور بی‌ادعا و مخلصانه این نیروها در قالب نیروهای جهادی در خدمت به اهالی مناطق محروم زلزله‌زده روستایی از باقیات و صالحات در این منطقه است و افزود: اینجانب به نمایندگی از مردم ولایت مدار شهرستان اهر مراتب قدردانی خود را از خدمات شایسته نیروهای بسیج و سپاه در امر زلزله اعلام می‌دارم.   

انتهای پیام/60003/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول