اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی منظر:

4 روستای بخش مرکزی جم تجمیع می‌شوند

رئیس شورای اسلامی منظر گفت: چهار روستای بخش مرکزی جم تجمیع می‌شوند.

4 روستای بخش مرکزی جم تجمیع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عباس کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهرستان جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و پیشرفت است و همه مسئولان باید در مسیر توسعه این شهرستان اهتمام ورزند.

وی افزود: افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌های مختلف در شهرها و روستاهای جم از مطالبات مهم مردمی است که انتظار داریم با تلاش مسئولان استان و شهرستان محقق شود.

رئیس شورای اسلامی منظر خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم به ویژه در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا شاهد اعتلای شهرستان در همه عرصه‌ها باشیم.

کمالی با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای شهرستان جم تاکید کرد: شوراهای اسلامی روستاهای کوری، منظر، صیدی و حاجی‌آباد از توابع بخش مرکزی جم به‌صورت یکپارچه خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی روستای منظر که به نمایندگی از سایر شوراها سخن می‌گفت درباره این طرح یادآور شد: با توجه به توزیع اعتبارات بر اساس سرانه جمعیتی و نزدیکی و همجواری این چند روستا به یکدیگر به‌طوری که بعضا درباره مرزها همیشه دچار مشکل هستند در نظر داریم با همکاری یکدیگر این مجموعه را به‌صورت واحدی در آوریم تا بتوانیم مشکلات این مجموعه را مرتفع کنیم.

کمالی اضافه کرد: سرکشی به روستاها و آشنایی با مشکلات از برنامه‌های شوراهاست و امیدوار هستیم بتوانیم مشکلات را به مسئولان اجرایی منتقل کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول