اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خزعلی:

خرسندیم که رهبری اسلام به عهده آیت‌الله خامنه‌ای است / تصمیمات رهبر انقلاب هوشمندانه است

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه امروز بسیار خرسندیم که رهبری اسلام به مردی بزرگوار همچون مقام معظم رهبری واگذار شده است،گفت: رهبر انقلاب اسلامی بسیار بیدار است و تدابیر ایشان در خصوص سفر نیویورک بسیار هوشمندانه است.

خرسندیم که رهبری اسلام به عهده آیت‌الله خامنه‌ای است / تصمیمات رهبر انقلاب هوشمندانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در دومین همایش بین‌المللی علمی ولایت که ظهر امروز در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه وجود رهبر انقلاب اسلامی برای کشور و به خصوص مردم خوزستان یک هدیه است، اظهار داشت: امروز بسیار خرسندیم که رهبری اسلام به مردی بزرگوار همچون مقام معظم رهبری واگذار شده است.

وی بیان کرد:‌ در دین کسی نمی‌تواند بگوید که قبل از علی به اسلام ایمان آورده است، علی (ع) اولین کسی است که به پیامبر و دین اسلام ایمان آورد.

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: در خصوص غدیر مردان بزرگی همچون میرحامد حسین نیشابوری و علامه امینی به پا خواستند و به قدری کتاب‌های اهل سنت را زیر و رو کردند تا توانستند کتب معتبری در حد نام امام علی (ع) و مسئله ولایت بنویسند.

وی در خصوص کتاب «الاظهر» علامه امینی گفت: تا به حال یک جمله از این کتاب رد نشده است و این موضوع جایگاه بالای این کتاب را می‌رساند.

آیت‌الله خزعلی افزود: در 86 سوره مکی قرآن یک بار هم جمله «یا ایها الذین امنوا» یافت نمی‌شود این در حالی است که در 28 سوره مدنی 89 بار این جمله آمده است این موضوع نشان می‌دهد اولین کسانی که به اسلام ایمان آورده‌اند در مدینه زندگی می‌کرده‌اند.

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در خصوص آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان گفت: جزایری فردی بسیار نیرومند و مقتدر در استان است و من از کارهایی که او انجام می‌دهد بسیار خوشحال و شادمان هستم.

انتهای پیام/72015/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول