اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی شهرستان جم خبر داد

تشکیل 813 پرونده در کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی جم

رئیس منابع طبیعی شهرستان جم از تشکیل 813 پرونده در کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

تشکیل 813 پرونده در کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید مصطفی احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان جم دارای اراضی طبیعی ارزشمندی است و حفاظت از منابع طبیعی از وظایف مردم و مسئولان است.

وی افزود: در چند سال اخیر در این شهرستان اقدامات ارزنده‌ای در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی انجام گرفته و امیدوار هستیم این مسیر با همکاری مردم تداوم داشته باشد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان جم با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون ماده 56 در جم خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی شهرستان جم در این مسیر اهتمام ویژه‌ای دارد.

احمدی با بیان اینکه شهریور 93 پایان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون ماده 56 شهرستان جم است ابراز داشت: با همت و تلاشش کارکنان و اعضای محترم کمیسیون ماده 56 در نظر داریم تا پایان شهریور 93 تمام پرونده‌های موجود را به مرحله صدور رای برسانیم.

وی از تشکیل 813 پرونده در کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی شهرستان جم خبر داد و افزود: از این تعداد 230 پرونده منجر به صدور رای شده است.

رئیس منابع طبیعی جم از مردم خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده و رفع نواقص خود اقدام کنند تا مسئولان منابع طبیعی بتوانند به اهداف و نتایج مورد نظر برسند.

احمدی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و پیشرفت شهرستان جم اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید در این مسیر هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول