اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی اعلام کرد

انتخاب 8 ورزشکار آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی ژیمناستیک جوانان

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: هشت نفر از ورزشکاران برای حضور در اردوی تیم ملی ژیمناستیک جوانان در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان ژیمناستیک هنری انتخاب شدند.

انتخاب 8 ورزشکار آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی ژیمناستیک جوانان

نادر مدنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سرمربی تیم ملی گنادی کوتلونیکوف از اوکراین از سوم آبان در ارومیه حضور یافت و دو کارگاه مربیگری تخصصی نیز در بخش آقایان و بانوان به مدت چهار روز به صورت جداگانه برگزار شد.

وی ابراز داشت: از چهار تا ششم آبان ماه در بخش بانوان کارگاه تخصصی مربیگری برگزار شد که از سراسر شهرستان‌های آذربایجان غربی و سایر استان‌ها شرکت داشتند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی ادامه داد: بعد از اتمام دوره بانوان از ششم تا هشتم آبان ماه این دوره برای آقایان برگزار شد.

وی اعلام کرد: تاریخ 9 تا 10 آبان ماه مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان ژیمناستیک هنری در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار شد.

وی یادآور شد: 25 ورزشکار از استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، زنجان، استان مرکزی، ایلام و اردبیل در این مسابقات انتخابی شرکت داشتند.

مدنی ادامه داد: از بین 25 نفر هشت نفر از جمله سامان مدنی از مازندران، محمد امین کرمی از زنجان، مهدی احمد کهنی از زنجان، امیر غلام زادگان از خراسان رضوی، علی مددی از استان مرکزی، وحید یعقوبی از خراسان رضوی، اشکان رحمانی از خراسان رضوی، پدرام زاهدی از کردستان و امین زینالی از آذربایجان غربی برای تیم ملی انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: از 11 تا 16 آبان ماه در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و عصر تمرینات و اردوی تیم انتخابی به صورت منظم در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی افزود: در این دوره اکیپ در تلاش هستند تا بهترین اردو را شاهد باشیم.

انتهای پیام/61005/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول