اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن ژیمناستیک گناباد:

تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک گناباد تجهیز شد

مسئول انجمن ژیمناستیک گناباد گفت: تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک شهرستان با صرف 10 میلیون تومان هزینه، با تلاش مسئول هیئت ژیمناستیک و دوستداران این رشته ورزشی تجهیز شد.

تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک گناباد تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، یاسر قاسم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالن ژیمناستیک بیدخت از تاریخ 15 آذر 1389 در شهر بیدخت فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از امکانات این سالن می‌توان به پیست استاندارد ژیمناستیک، پارالل، خرک پرش، مینی خرک و تشک‌های ایمنی جهت تمرینات اشاره کرد.

قاسم‌زاده بیان داشت: در سال جاری با صرف 10 میلیون تومان هزینه، تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک شهرستان گناباد با تلاش مسئول هیئت و دوستداران این رشته ورزشی تجهیز شد.

قاسم‌زاده بیان داشت: این وسایل شامل تشک ایمنی، چوب موازنه، دارحلقه، پبش‌تخته و ترامپولین است که مبلغ یک میلیون تومان از هزینه صرف شده از محل درآمدهای این هیئت و مابقی از هزینه شخصی ریاست هیئت پرداخت شده است.

وی افزود: خانه ژیمناستیک بیدخت تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک گناباد است که در شهریورماه پذیرای برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک بود و 22 مهرماه نیز پذیرای برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک خواهران خواهد بود.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول