اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک کامپیوتری در ارومیه

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک کامپیوتری در روزهای سیزدهم و چهاردهم آبان‌ماه در ارومیه خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک کامپیوتری در ارومیه

 علیرضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حوزه هنری آذربایجان غربی در راستای حمایت از هنرمندان جوان استان، مساعدت‌های لازم را برای برپایی نمایشگاه‌هایی از آثار هنری هنرمندان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنان به عمل می‌آورد.

وی به بازگشایی سومین نمایشگاه آثار گرافیکی تارا سلطانی با عنوان «اثر» اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت شش روز در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه گشایش یافته است.

نوروزی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری آذربایجان غربی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه برپا شده است.

وی از نمایش 25 اثر در قالب پوستر و آرم در این نمایشگاه خبر داد و افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب موضوعات مختلف دینی، تجاری و اجتماعی به نمایش گذاشته شده‌اند.

نوروزی، برگزاری این نمایشگاه‌ها را گامی در راستای ترغیب هنرمندان جوان استان برای گسترش زمینه‌های هنری خود  عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه، سومین نمایشگاه از آثار هنری تارا سلطانی است که در ارومیه برپا می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک کامپیوتری در ارومیه نیز خبر داد و متذکر شد: این کارگاه آموزشی به همت «توحید توانای رشید»، سیزدهم و چهاردهم آبان ماه امسال در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود.

وی به ابعاد آموزشی این کارگاه نیز اشاره کرد و گفت: در این کارگاه تکنیک‌های جدید نقاشی دیجیتال با استفاده از نرم افزارهای دو بعدی کامپیوتری و شیوه تبدیل آنها به تابلو هنری دیجیتال به شرکت‌کنندگان تدریس می‌شود.

نوروزی در پایان تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری حوزه هنری، بسیج هنرمندان استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول