اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون حمل ‌و نقل عمومی شورای اسلامی شهر کاشمر:

تاکسی‌های غیر‌فعال در کاشمر توقیف می‌شوند

مسئول کمیسیون حمل ‌و نقل عمومی شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به شناسایی حدود 60 دستگاه تاکسی که فعالیتی ندارند، گفت: به مالکان این تاکسی‌ها اخطار داده شده است که در صورت عدم فعالیت نسبت به توقیف تاکسی آنها اقدام می‌شود.

تاکسی‌های غیر‌فعال در کاشمر توقیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سعید چیتی صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار کرد: بر اساس بخشنامه، تمامی رانندگان سرویس‌های حمل و نقل عمومی باید دارای گواهینامه ب2 باشند که در حال حاضر یک سوم رانندگان حوزه حمل و نقل درون شهری کاشمر به دلیل نداشتن این گواهینامه نمی‌توانند خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بحث گواهینامه ب2 در کاشمر خدماتی ارائه نمی‌شود، افزود: متقاضیان این نوع گواهینامه باید ضمن مراجعه به شهرستان‌های گناباد و تربت حیدریه مبلغ 10 میلیون ریال نیز پرداخت کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه مراجعه متقاضیان دریافت گواهینامه ب2 که درآمد روزانه آنها بین 15 تا 20 هزار تومان است به خارج از شهرستان باعث بروز مشکلاتی برای آنان می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع به یک مشکل جدی در حوزه حمل و نقل تبدیل شده است و باید مکاتبه و پیگیری کنیم تا علاوه بر فراهم شدن ارائه گواهینامه ب2 در شهرستان در هزینه یک میلیون تومانی آن نیز تجدیدنظر شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر کاشمر تاکنون چهار جلسه با فعالان بخش‌های مختلف حوزه حمل و نقل برگزار شده است، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با رانندگان مینی‌بوس داشتیم نقاط کور سطح شهر در قالب جدولی تدوین و هر یک از رانندگان موظف به فعالیت در این نقاط به صورت شیفتی شدند.

چیتی با اشاره به وجود 30 دستگاه مینی‌بوس در حمل و نقل درون شهری که چهار دستگاه آن غیر‌فعال و دو دستگاه نیز به دلیل نقص فنی در پارکینگ شهرداری متوقف هستند، ادامه داد: دو دستگاه مینی‌بوس که براساس جدول تدوین شده به ارائه خدمات حمل و نقل نپرداختند توبیخ کتبی شدند و در نهایت اگر قصد فعالیت در حوزه حمل و نقل درون شهری را ندارند نسبت به توقیف خودروی آنها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسات جداگانه با 46 آژانس تلفنی و پنج آژانس بانوان ضمن بررسی مشکلات، در بازدید از دفاتر آنها تذکرات لازم ارائه شد، یادآور شد: در جلسه‌ای که با حضور رانندگان تاکسی‌های درون شهری برگزار شد نسبت به عدم فعالیت برخی از تاکسی‌ها که اکثر آنها مربوط به کارمندان است، تذکراتی داده شد.

مسئول کمیسیون حمل و نقل عمومی شورای اسلامی شهر کاشمر با تاکید بر شناسایی حدود 60 دستگاه تاکسی که فعالیتی ندارند، گفت: به مالکان این تاکسی‌ها اخطار داده شده است که در صورت عدم فعالیت نسبت به توقیف تاکسی آنان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول