اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

سازمان‌های متولی جلوی تصرفات اراضی ملی را بگیرند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری سازمان‌های متولی باید جلوی تصرفات اراضی ملی در نطفه گرفته شود تا برای رفع تصرف آن متحمل هزینه نشویم.

سازمان‌های متولی جلوی تصرفات اراضی ملی را بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست فصلی شورای حفاظت از اراضی ملی که در سالن شهید بهشتی دادگستری سیستان و بلوچستان برگزار شد، بیان داشت: جلوی تصرفات اراضی ملی باید در نطفه گرفته شود تا برای رفع تصرف آن متحمل هزینه نشویم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: سازمان‌های متولی باید پیشگیری را در راس برنامه‌های خود قرار دهند که شامل دو بخش اطلاع رسانی و هماهنگی با سایر سازمان‌ها و مراجع قضائی است.

این مسئول ادامه داد: نصب تابلوها برای مشخص شدن محدوده اراضی ملی توسط سازمان‌های متولی باید صورت گیرد تا جلوی بسیاری از تصرفات گرفته شود.

وی با اشاره به حفر غیرمجاز چاه در دشت سمسور و تصرف اراضی ملی در بخش مذکور، از سازمان‌های متولی خواست تا با هماهنگی و نظارت دستگاه قضائی نسبت به رفع تصرف این اراضی و ساماندهی آن اقدام کرده و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

گفتنی است: دشت سمسور در 45 کیلومتری بزمان و 145 کیلومتری ایرانشهر واقع شده و دارای منابع آب زیرزمینی بسیار  است.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول