اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی:

مبحث توسعه شهری در طرح جامع اراک دیده نشده است

مدیرعامل خانه سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی با بیان اینکه برخی اشکالات کارشناسی در طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک وجود دارد گفت: مبحث توسعه شهری در طرح جامع اراک دیده نشده است.

مبحث توسعه شهری در طرح جامع اراک دیده نشده است

سیاوش آقاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک افزود: عدم اجرای درست مصوبات و منحل شدن کارگروه مشارکت مردمی در طرح با توجه به اینکه خودروها سهم 48 درصد آلودگی را دارند از دیگر مشکلات طرح جامع شهری است.

وی با انتقاد از کم کاری برخی از دستگاه‌ها اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر فاز قدیم کارخانه آلومینیوم تولید آلودگی می‌کند و زیرگذرهای احداث شده بعضاً گره‌های ترافیکی را حل نکرده و بافت مرکزی شهر نیاز به انجام اقدامات ارزشمند به منظور گشایش ترافیک دارد.

مدیرعامل خانه سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی خاطرنشان ساخت: پس از تصویب طرح جامع آلودگی، دولت در سال 91 برنامه کاهش آلودگی را در 8 کلانشهر تصویب کرد.

آقاخانی افزود: متاسفانه دولت برای اجرای طرح کاهش آلودگی ردیف اعتباری در نظر نگرفته و این طرح نیاز به بررسی در هیئت دولت دارد و امروز ما خواهش می‌کنیم در جلسات یا طرح تصویب نکنید و یا اگر تصویب می‌شود اعتبارات طرح نیز در نظر گرفته شود.

مدیرعامل خانه سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی بیان کرد: برای تصویب طرح‌ها و داشتن یک مدیریت کارا در کلانشهرها باید طرح‌ها در قالب یک برنامه جامع اکوسیستمی مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/87002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول