اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر خبر داد

احتمال وقوع سیل در استان بوشهر / ماموریت و مرخصی مدیران اجرایی دیر لغو شد

فرماندار دیر گفت: با هدف آمادگی بیش از پیش و هماهنگی لازم برای مقابله با وقوع سیل احتمالی، ماموریت و مرخصی تمام مدیران اجرایی دیر در روزهای آینده لغو شد.

احتمال وقوع سیل در استان بوشهر / ماموریت و مرخصی مدیران اجرایی دیر لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیر، اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی استان و اخطاریه اداره‌کل مدیریت بحران استان بوشهر، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده احتمال وقوع بارش‌های شدید در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: به همین دلیل باید با اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از جاری شدن سیل و طوفان به‌ویژه در نقاط آسیب‌پذیر شهری و روستایی، تمام مدیران اجرایی عضو ستاد حوادث با آمادگی کامل نیروهای زیرمجموعه و ماشین‌آلات مربوطه در شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار دیر تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط، به‌ویژه جهاد کشاورزی، شیلات، بندر و دهیاران با اطلاع‌رسانی، سطح آمادگی شهروندان را برای مقابله با حوادث احتمالی در روزهای آینده بالا ببرند.

بحرانی گفت: همچنین با هدف آمادگی بیش از پیش و هماهنگی لازم برای مقابله با وقوع سیل احتمالی، ماموریت و مرخصی تمام مدیران اجرایی دیر در روزهای آینده لغو می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهری و روستایی اقدام و ماشین‌آلات و دستگاه‌های امدادرسانی خود را در یک نقطه قرار ندهند تا بتوانند در سطح شهرستان در زمان وقوع حادثه امدادرسانی لازم را داشته باشند.

فرماندار دیر تاکید کرد: ادارات شیلات و بندر نیز به تمام صیادان و دریانوردان در ارتباط با وضعیت جوی دو روز آینده اطلاع‌رسانی کرده و مانع خروج از بندر شوند.

بحرانی خاطرنشان کرد: شهرداران نیز نسبت به اصلاح حفاری‌های انجام شده در سطح معابر و باز کردن کانال‌های دفع آب‌های سطحی اقدام کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی برای تامین مواد غذایی، سیلندر گاز و آرد در روزهای آینده، گفت: اداره ورزش و جوانان آمادگی لازم را برای استفاده از سالن‌های ورزشی و مدارس در زمان وقوع حادثه غیرمترقبه داشته باشند.

فرماندار دیر گفت: آموزش و پرورش آمادگی تعطیلی مدارس را داشته باشد هر چند این کار باید با هماهنگی و اعلام فرمانداری انجام شود.

بحرانی بیان داشت: ستاد بحران هر دستگاه باید تشکیل و آمادگی کامل برای اعزام نیرو به تمام نقاط شهرستان یا شهرستان‌های همجوار در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول