اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سروآباد تاکید کرد

ضرورت انتقال مبانی انقلاب اسلامی به قشر جوان

امام جمعه سروآباد خواستار انتقال مبانی انقلاب اسلامی به قشر جوان شد و گفت: تحقق این مهم جوانان و نوجوانان را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان ایمن می‌کند.

ضرورت انتقال مبانی انقلاب اسلامی به قشر جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، ماموستا سیداحمد سجادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، یکی از منحصر به فردترین حرکت‌های جوانان ایران اسلامی در تاریخ انقلاب‌های مردمی جهان است.

به گفته این مسئول، 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل و مبارزه با استکبار جهانی است چراکه در این روز رخدادهای مهمی به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط ساواک، شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان در تظاهرات ضدحکومتی شاه در 13 آبان 1357 توسط عوامل رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که در این روز تاریخی به وقوع پیوسته است.

سجادی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی کمک قابل توجهی به تداوم راه انقلاب کرد، بیان داشت: باید با شناسایی آسیب‌های این حوزه و تقویت روحیه استکبارستیزی همچنان به ادامه روند انقلاب اسلامی کمک کرد.

امام جمعه سروآباد انتقال مبانی انقلاب اسلامی را به قشر جوان و تاثیر‌گذار جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: ترویج ارزش و مکانیزم تاثیر‌گذاری انقلاب در جهان نیز باید برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

وی از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه آنان در برابر هجمه‌های نرم دشمنان نام برد و متذکر شد: ملت آزاده و انقلابی ایران همواره با تبعیت از ولایت و حفظ اتحاد و یکپارچگی در برابر هجمه‌های دشمنان به بهترین شکل ایستاده و مانع تحقق اهداف شوم استکبار شده‌اند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایط و موقعیت کشور، 13 آبان ماه امسال از حساسیت خاصی برخوردار بوده و حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی این روز تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف نظام دارد.

انتهای پیام/79002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول