اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

حرکت در مسیر حق مهم‌ترین پیام قیام عاشوراست

امام جمعه بیجار گفت: حرکت در مسیر حق و حقیقت و احیای سنت‌های دین اسلام مهم‌ترین پیام قیام عاشوراست.

حرکت در مسیر حق مهم‌ترین پیام قیام عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا دانست و اظهار کرد: هدف و شعار امام حسین(ع) حرکت در مسیر حق و حقیقت بود.

به گفته وی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح عقاید، افکار و عمل امت از مهم‌ترین اهدافی بود که امام حسین(ع) را در مقابل صف یزیدیان قرار داد.

وی تصریح کرد: امروزه پیروان سرور و سالار شهیدان باید با بصیرت، دوری از انحرافات و شناخت دقیق معروف‌ها و منکرها و مقابله با ظلم و ستم، انقلاب اسلامی ایران بعنوان ام‌القرای جهان اسلام را به سوی سعادت سوق دهند.

امام جمعه بیجار همچنین با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت سیزدهم آبان‌ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار کرد: امروزه با مشخص شدن جاسوسی آمریکا از بسیاری از کشورهای اروپایی توسط سفارتخانه‌های آمریکا، حقانیت ایران بیش از گذشته در خصوص این موضوع که استکبار در تمامی جهان جاسوسی می‌کند، ثابت شده است.

به گفته مرادی، ملت ایران بار دیگر در 13 آبان پرشورتر از همیشه با شعار مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را از سیاست‌های مزدورانه استکبار جهانی و صهیونیسم ابراز خواهند کرد.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه تاکید کرد و بیان داشت: استکبار جهانی باید بداند ملت ایران در راستای حفظ ارزش‌ها هیچ‌گاه حاضر به کوتاه آمدن از موازین انقلابی خود نبوده و نیست.

به گفته وی، اقتدار و عظمت امروز ایران از برکات بی‌انتهای خون پاک شهیدان، رهبری‌های داهیانه امام و جانشین برحق ایشان و اتحاد و یکپارچگی به دست آمده و هیچ دشمنی قادر به تضعیف و خدشه‌دار کردن آن نیست.

انتهای پیام/79015/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول