اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج مطرح کرد

استفاده دشمن از هر روشی برای دور کردن مردم از آرمان‌های دینی

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه دشمن از هر روشی برای دور کردن مردم از آرمان‌های دینی استفاده می‌کند، گفت: بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری مهمترین سلاح‌ها در برابر دسایس دشمنان است.

استفاده دشمن از هر روشی برای دور کردن مردم از آرمان‌های دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز دشمن برای اینکه بتواند اهداف شوم و پلید خود را در کشور جاری کند،‌ نوجوانان و جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: ولایتمداری، بصیرت و آگاهی مهمترین سلاح در برابر دشمنان است، لذا مردم هیچگاه نباید این سه اصل مهم را فراموش کنند.

امام جمعه کرج تأکید کرد: تلاش دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب و اسلام نباید هیچگاه فراموش شود چرا که دشمنان دیرینه و قسم خورده اسلام و انقلاب در هر شرایطی برای ضربه‌زدن به این اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

حسینی همدانی تصریح کرد: در این راستا باید بیش از گذشته در مقابل توطئه‌ها و دسایس دشمنان بصیرت و آگاهی به خرج دهیم و با اتحاد و همدلی همچون سدی در برابر توطئه‌های دشمنان باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله 13 آبان گفت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری را در جبهه‌ها داشتیم که آنان با شجاعت و دلاورمردی همپای دیگر رزمندگان به دل دشمن رفته و با آنان به مبارزه می‌پرداختند.

حسینی همدانی افزود: امروز نوجوانان ما دارای الگوهایی بسیار شایسته هستند که می‌توانند از آنان الگوبرداری کرده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات امام راحل که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند، گفت: نباید در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان غفلت کنیم.

حسینی همدانی بیان داشت: یکی از مهمترین توطئه‌های امروز دشمنان تهاجمات فرهنگی است لذا آنان در نظر دارند با ترویج فرهنگ غلط غربی نسل امروز را با فرهنگ دینی و اسلامی بیگانه کنند.

وی با تاکید بر شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: در این روز تمامی قشرهای مختلف مردم متحد و یکپارچه در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

امام جمعه کرج تأکید کرد: در این راستا جهان باید بداند که ملت ایران استقلال،‌ آزادی و سرنوشت کشور را به بهای ناچیزی از دست نخواهد داد و با ولایتمداری و توکل بر خدا تمامی برهه‌های سخت و مشکل را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و مانند همیشه پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم نیز به نوجوانان و جوانان توصیه کرد که با حضور پرشور خود در مراسم‌های مختلف این ایام در ترویج فرهنگ عاشورایی تلاش کنند.

وی از هیئت‌های مذهبی نیز خواست تا به دور از خرافه‌گویی به بیان واقعیات عاشورا بپردازند و واقعیات قیام عاشورا و هدف امام حسین (ع) از نهضت عاشورا را برای نسل امروز بیان کنند.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول