اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

توجه به روستاها در اولویت قرار گیرد

فرماندار ویژه ملایر گفت: توجه به روستاها و مسائل آنها باید در اولویت قرار گیرد.

توجه به روستاها در اولویت قرار گیرد

به  گزارش  خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در همایش دهیاران شهرستان ملایر، دهیاران را حلقه ارتباطی میان مسئولان و مردم روستاها برشمرد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی باید در همه مناطق و به صورت متعادل باشد.

وی ادامه داد: توجه بیشتر به روستا به ویژه مناطق محروم امری ضروری است و در نظام جمهوری اسلامی ایران بر آن تأکید شده است.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: باید همه خواسته‌ها و نیازهای مردم از سوی دهیاران مطرح و به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی منعکس شود تا برای رفع آن اقدامات مثبتی صورت گیرد.

این مسئول به طرح بهسازی روستاها اشاره کرد و اذعان داشت: میانگین بهسازی روستاهای ملایر از استان و کشور پایین‌تر است و در این زمینه نیازمند تلاش و پیگیری بیشتر هستیم.

آزادبخت، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان داشت: هر کاری برای مردم انجام شود کم است و باید خدمت صادقانه در رأس امور مسئولان باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تاکنون اقدامات زیادی در راستای آبادانی روستاهای کشور انجام شده است اما هنوز وضعیت روستاها مطلوب نیست و این خود باعث مهاجرت روستاییان به شهرها شده است.

احمد آریایی‌نژاد گفت: کمبود اعتبارات یکی از دغدغه‌های مهم دهیاری‌هاست که باید در این زمینه فکری شود.

وی با بیان اینکه برخی روستاها حتی ساختمان دهیاری نیز ندارند، ابراز داشت: به همین خاطر بسیاری از دهیاران کار خود را در منزل انجام می‌دهند که خود باعث مشکلات و شبهاتی شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس بر تخصیص تجهیزات راهسازی برای روستاها تأکید کرد و افزود: این تجهیزات باید در مرکز بخشداری‌ها و فقط مختص روستاها باشد.

وی با اشاره به اینکه سه روستای اسلام‌آباد، علی‌آباد دمق و حسین‌آباد ناظم برای تبدیل شدن به شهر به تصویب وزارت کشور رسیده‌اند، خاطرنشان کرد:  در حال حاضر هیچ خبری در این زمینه نیست و مردم همچنان منتظر جواب مسئولان هستند.

علی‌نعمت چهاردولی، دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت طرح جامع دهیاری‌ها در راستای توسعه و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای روستاها اظهار کرد: برای تصویب این طرح تلاش زیادی شده، اما رأی گرفتن در مجلس شورای اسلامی نیز کاری دشوار است.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول