اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شهرآباد:

دهیاران در برابر تخلفات ساختمانی در روستاها بایستند

بخشدار شهرآباد در نشست مشترک با شوراهای اسلامی و دهیاران این بخش بر ضرورت مقاومت دهیاران در برابر تخلفات ساخت و ساز تاکید کرد.

دهیاران در برابر تخلفات ساختمانی در روستاها بایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرآباد، یوسف سلیمی صبح امروز در نشست مشترک با شوراهای اسلامی و دهیاران این بخش با اشاره به گزارشات متعدد درباره بروز تخلفات ساختمانی در سطح روستاها گفت: هر چند کمیسیون ماده 99 در رسیدگی به این نوع تخلفات تا‌کنون در بخش شهرآباد تشکیل نشده است اما دهیاران باید با جدیت تمام در برخورد با این نوع تخلفات که با جان مردم سروکار دارد، مقاومت کنند.

وی با اشاره به قرار داشتن بخش شهرآباد در پهنه‌ای با خطرپذیری بالا در برابر زلزله افزود: هر گونه کوتاهی دهیاران در این خصوص به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست‌.

بخشدار شهرآباد در ادامه انعکاس و پیگیری مسائل و مشکلات روستاها را وظیفه مهم دهیاران و شوراهای اسلامی برشمرد و گفت: تعامل مثبت با ادارات شهرستان و بخش بدون شک به تسریع در حل مشکلات روستاها خواهد انجامید.

سلیمی با اشاره به اینکه مشکلات روستاها در بخش شهرآباد از چرخه اداری حذف شده است، خاطرنشان کرد: حل مشکلات روستاییان سرلوحه امور مدیران شهرستان است.

بخشدار شهرآباد در خاتمه از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست از ظرفیت‌های فرهنگی و بومی برای توسعه روستاها نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول