اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

فقه شیعه توانایی ارائه الگویی کامل از سبک زندگی اسلامی را دارد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر ارائه چهره‌ توانمند و شایسته زن مسلمان و شیعه به بشر گفت: باید نشان دهیم فقه شیعه می‌تواند الگویی کامل از سبک زندگی اسلامی را عرضه کند.

فقه شیعه توانایی ارائه الگویی کامل از سبک زندگی اسلامی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهیندخت مولاوردی بعد از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم اظهار کرد: مسئولیت امور زنان و خانواده بسیار سنگین است و حاکمیت باید نهادهای گوناگونی را در این زمینه به کار وا دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی داعیه‌دار اداره امور بر اساس فقه شیعی است و امیدواریم بتوانیم الگویی کامل و جامع بر همین مبنا به جهانیان ارائه کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه برخی آسیب‌ها مانند افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج بنیان خانواده را تهدید می‌کند، عنوان داشت: مانند تمام دنیا در کشور ما نیز جایگاه زنان چندان مستحکم نیست.

وی ادامه داد: برای رفع ظلم‌هایی که علیه زنان صورت می‌گیرد باید قدم‌های مهمی برداشته شود؛ رهبر معظم انقلاب راهکارهای این موضوع را به ما نشان داده‌اند و دولت نیز بر همین اساس گام بر می‌دارد زیرا شیعه حرف‌های برجسته‌ای در همه حوزه‌ها دارد که هنوز جهانیان آنها را نشنیده‌اند.

مولاوردی با تاکید بر ارائه چهره‌ توانمند و شایسته زن مسلمان و شیعه به بشر خاطرنشان کرد: باید به همگان نشان دهیم که فقه شیعه می‌تواند الگویی کامل از سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را به جهانیان عرضه کند.

انتهای پیام/78004/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول