اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر:

19 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی به شهرستان جم تخصیص داده شد

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: 19 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی امسال به شهرستان جم تخصیص داده شده است.

19 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی به شهرستان جم تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رضا عوض‌پور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و توسعه است و باید از امکانات و توانمندی و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی افزود: تلاش بسیار زیادی برای تزریق اعتبارات لازم به شهرستان‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام انجام شده و امیدوار هستیم با شتاب لازم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری، حوزه کشاورزی، حوزه صنعت و معدن و حوزه نفت و گاز از جمله ظرفیت‌های بالقوه استان است که باید برای رشد و پیشرفت اقتصادی از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

عوض‌پور تأکید کرد: بیش از 19 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی امسال به شهرستان جم تخصیص داده شده که امیدوار هستیم با تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان جم از این اعتبارات استفاده شود.

وی ابراز داشت: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و دوردست دارد و با دستور استاندار کارگروه اقتصادی و کشاورزی استان برای حل مشکلات شهرستان‌ جم در هفته آینده تشکیل خواهد شد.

این مسئول تأکید کرد: توسعه جذب اعتبارات مصوب با تلاش و پیگیری مسئولان شهرستانی است و امیدوار هستیم با تلاش مسئولان شهرستانی شاهد عمران و آبادانی و رفع محرومیت از مناطق مختلف باشیم.

عوض‌پور از تخصیص 14 درصد بودجه امسال در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: در سال جاری به دلیل کسری بودجه هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده و متناسب با ضرورت و اولویت اقدام به جمع کردن پروژه‌های نیمه تمام کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: استفاده از فرصت‌های موجود و تلاش برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های کنونی باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول