اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تنگ‌نظری برخی مسئولان مانع اجرای برخی پروژه‌هاست

استاندار کردستان گفت: تنگ‌نظری و عدم ریسک‌پذیری برخی مدیران مانع اجرای بعضی برنامه‌ها و پروژه‌های مورد نیاز در استان شده است.

تنگ‌نظری برخی مسئولان مانع اجرای برخی پروژه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در همایش تجلیل از بازنشستگان استان که با حضور جمعی از مسئولان و بازنشستگان در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در سنندج اظهار کرد: خدمت به مردم قدرشناس و ولایت‌مدار استان کردستان توفیق الهی برای تمام مسئولان است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در مسئولیت‌های مختلفی انجام وظیفه کرده‌ام اما هیچ استانی را به اندازه کردستان دوست نداشته و همواره بر خدمت به مردم این دیار به خود می‌بالم.

شهبازی با بیان اینکه خدمت به این مردم تنها با حرف زدن امکان‌پذیر نیست، گفت: مسئولان ما باید خدمت‌رسانی را در عمل به اثبات برساند.

استاندار کردستان گفت: متاسفانه تنگ‌نظری و عدم ریسک‌پذیری برخی مدیران مانع اجرای بعضی برنامه‌ها و پروژه‌های مورد نیاز در استان شده است.

وی با انتقاد از برخی از کارشکنی بدنه ادارات در زمینه ارائه خدمات به مردم، اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی به معنای خدمت است و جز این نباید شأنیتی برای مسئولان قائل شد.

استاندار کردستان از کم‌توجهی برخی از مسئولان به اجرای پروژه‌ها انتقاد کرد و خواستار نظارت بیشتر مسئولان به بدنه ادارات و در نهایت بازنگری اعمال خویش در راستای انجام وظیفه آنها شد.

شهبازی، بازنشستگان را سرمایه‌هایی از تجربه برای بهره‌گیری نسل جوان خواند و گفت: خدمت به این افراد باید در اولویت اقدامات ادارات قرار گیرد و از تجربیات آنها در مباحث کاری بهره‌گیری شود.

وی گفت: اکنون افرادی هستند که برای گرفتن یک قطعه زمین برای اجرای پروژه‌ای با مشکل مواجه می‌شوند اما افرادی نیز وجود دارند که در گرفتن زمین هیچ مشکلی نخواهند داشت.

استاندار کردستان وظیفه اصلی مسئولان را خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: نباید در این زمینه نگرانی برای آنان پیش بیاید چراکه خدمت صادقانه رضایت خداوند را به دنبال دارد.

وی همچنین فراهم کردن امکانات برای بازنشستگان را یک ضرورت خواند و گفت: اگرچه برخی محدودیت‌ها کشوری است اما می‌توان در استان این مشکلات و محدودیت‌ها را سامان داد.

شهبازی در پایان بار دیگر رفع مشکلات مردم استان با خدمت‌رسانی واقعی را خواستار شد و بر توجه بیشتر مسئولان به بازنشستگان تاکید کرد.

انتهای پیام/79002/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول