اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سوارکاری استان اردبیل:

تیم اردبیل شش عنوان برتر در مسابقات زیبایی اسب کسب کرد

دبیر هیئت سوارکاری استان اردبیل گفت: تیم اسب‌‌سواری استان توانست در مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب که به میزبانی کردان استان البرز برگزار شد شش مقام اول، دوم و سوم را از آن خود کند.

تیم اردبیل شش عنوان برتر در مسابقات زیبایی اسب کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن سینایی‌راد عصر امروز در جمع ورزشکاران سوارکار اردبیلی اظهار داشت: در این مسابقات که به مدت سه روز در زمین باشگاه سوارکاری آرش و با حضور 139 رأس اسب در رده‌ها و گروه‌های مختلف برگزار شد، تیم استان اردبیل با 10 رأس اسب حضور داشت.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تیم استان توانست در گروه کره نریان‌های آیندگان با اسب نوبل به مالکیت راشد محمد حسینی مقام اول را از آن خود کند.

سینایی‌راد خاطر نشان کرد: در گروه نریان‌های چهار تا شش سال اسب فهد به مالکیت علی‌اصغر نژاد مقام او غرور ملی و مقام نایب قهرمانی شامپیون غرور ملی را کسب کرد.

دبیر هیئت سوارکاری استان اضافه کرد: تیم اعزامی استان همچنین توانست با اسب‌های ناتی به مالکیت آرمین محمد حسینی، میباخ به مالکیت شهرام بذلیان و گالگس به مالکیت حامد علی شاهین به ترتیب در گروه‌های نریان‌های آیندگان، نریان‌های سه ساله و نریان‌های سه ساله وارداتی کسب کند.

وی گفت: این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون و با حضور داوران برتر و اعضای کمیته انضباطی سازمان جهانی ایکاهو برگزار شد.

انتهای پیام/

62006

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول