اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج مطرح کرد

توسعه جایگاه‌های CNG در کرج

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: تلاش برای توسعه و گسترش جایگاه‌های cng از اقداماتی است که سازمان اتوبوسرانی کرج به منظور رفاه حال شهروندان انجام می‌دهد.

توسعه جایگاه‌های CNG در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، مهرداد کیانی افزود: جایگاه  CNG عظیمیه سیزدهمین جایگاه تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی است که در مرحله بهره‌برداری آزمایشی قرار دارد.

وی گفت: در این پروسه زمانی تعداد 13 جایگاه در نقاط مختلف شهر کرج راه‌اندازی شده است.

این مسئول در تشریح چگونگی تخصیص زمین برای احداث جایگاه‌های عرضه CNG بیان کرد: زمین مورد نظر برای احداث این جایگاه‌ها از شهرداری تامین شده است.

کیانی ادامه داد: ساخت تجهیزات لازم جایگاه‌های مذکور نیز با مساعدت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه، ارتقای جایگاه‌ها و توسعه تجهیزات آن به کمپرسور دوم از برنامه‌های بعدی سازمان است، عنوان کرد: هم اکنون چهار جایگاه از جایگاه‌های موجود به کمپرسور دوم مجهز شده که این موضوع تاثیر به‌سزایی در بهره‌وری بیشتر جایگاه و سرعت عمل در سوخت‌رسانی داشته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج، قیمت تمام شده برای ساخت هر جایگاه را بدون در نظر گرفتن قیمت زمین حدود 5/3 میلیارد تومان ذکر کرد.

کیانی افزود: خوشبختانه روند توسعه و راه‌اندازی جایگاه‌های جدید در مسیر خوبی قرار گرفته و تعامل خوب شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان اتوبوسرانی می‌تواند همچون گذشته نویدبخش توسعه جایگاه‌ها و رضایت بیشتر شهروندان شود.

وی عنوان کرد: جایگاه‌های حصارک (پایانه فجر)، بنفشه (جنب مترو کرج)، بلوار کامیونداران، اکبرآباد 1، اکبرآباد 2، گلزار شرقی، فردیس (بلوار خمینی)، جاده ملارد (کوثر)، بلوار ماهان، سه راه عظیمیه، بیدار چشمه، باغستان، مارلیک و اشتهارد جایگاه‌های تحت پوشش این سازمان می‌باشند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسمی به عنوان آیین بهره‌برداری رسمی از جایگاه‌های سوخت در هفته آینده با حضور مسئولان، خاطرنشان کرد: در این راستا همزمان دو جایگاه سوخت CNG واقع در عظیمیه و سه راه مارلیک افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/2302/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول