اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

توسعه متوازن در استان البرز مهمترین اولویت استانداری است

استاندار البرز گفت: توسعه متوازن در استان البرز مهمترین اولویت استانداری است.

توسعه متوازن در استان البرز مهمترین اولویت استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های استانداری رشد و توسعه همه جانبه استان به صورت متوازن است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ارائه خدمات در استان به گونه‌ای باشد که تمام شهروندان در همه نقاط از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه متأسفانه هم اکنون در برخی از نقاط استان البرز محرومیت وجود دارد، افزود: محرومیت‌زدایی و رفع کمبودها در رأس برنامه‌های استانداری است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اعضای شوراها هم اکنون باید وعده‌های خود را در زمان انتخابات عملی سازند، افزود: امروز زمان آن رسیده است که منتخبان شوراها به وعده‌های خود جامه‌عمل بپوشانند و جلب اعتماد مردم را بیش از پیش فراهم کنند.

استاندار البرز تأکید کرد: وفاق و همدلی بین مسئولان استان را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر سوق می‌دهد لذا باید در سایه این تعاملات استان البرز را بیش از گذشته به پیشرفت برسانیم.

طاهری یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به چشم‌اندازهای توسعه و پیشرفت در استان البرز را شناسایی ضعف‌ها و کمبودها عنوان کرد و افزود: با شناسایی این مسائل می‌توانیم به سمت خدمات‌رسانی بیشتر گام برداریم.

وی توجه به نظافت شهری، ساماندهی وضعیت معابر و پیاده‌روها و رفع چاله و چوله‌های شهر، ساماندهی وضعیت تابلوهای شهری، محصور کردن محل ساخت و سازها، توجه به مبلمان شهری، نورپردازی و توجه به زیباسازی شهر، توسعه فضای سبز شهری برای احیای هویت باغ‌شهری کرج، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری، توجه و برنامه‌ریزی به منظور رفع دغدغه‌های موجود در حوزه فرهنگی ـ اجتماعی و ... را از مهمترین اقداماتی عنوان کرد که باید در استان البرز مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول