اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌هد

بالاخره طلسم شکست / میرمحمدی اردکانی استاندار یزد شد

پس از آنکه مردم یزد بیش از دو ماه در انتظار معرفی استاندار جدید بودند، بالاخره طلسم شکست و استاندار یزد معرفی شد.

بالاخره طلسم شکست / میرمحمدی اردکانی استاندار یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هیئت دولت امروز در جلسه خود استاندار یزد را معرفی کرد و بر خلاف شایعات و رایزنی‌هایی که پی در پی در استان یزد انجام می‌شد، گزینه‌ای غیر از گزینه‌های احتمالی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

هیئت دولت امروز سید محمد میرمحمدی اردکانی را به عنوان استاندار یزد معرفی کرد تا بر تمام شایعات، رایزنی‌ها، جنجال‌ها، گمانه‌زنی‌ها و کری‌خوانی‌ها پایان دهد.

در حالی که اغلب رسانه‌های استان یزد، حمید کلانتری و محمدرضا بابایی را یکی از گزینه‌های استانداری یزد معرفی کرده بودند، امروز با معرفی میرمحمدی اردکانی، گمانه‌زنی‌های رسانه‌های استان نیز اشتباه از آب درآمد.

در حالی که طیف‌های مختلف در حمایت از گزینه مورد نظر خود برای به دست گرفتن سکان استانداری، بیانیه‌ها و نامه‌های مختلف امضا کرده بودند، گزینه دیگری پشت میز استانداری یزد می‌نشیند.

به احتمال زیاد، تا چند روز آینده مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد برگزار می‌شود و محمدرضا فلاح‌زاده جای خود را پس شش سال استانداری، به میرمحمدی اردکانی می‌دهد.

حال با انتخاب استاندار و چند روز پیش انتخاب شهردار، شهر نظم از دست رفته خود را باز می‌یابد و به احتمال زیاد، برنامه‌های ارائه شده یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درمی‌آید.

یکی از برنامه‌هایی که باید منتظر آن باشیم، تغییراتی است که در مدیران استان یکی پس از دیگری رخ می‌دهد و امید است این تحولات، به سمت توسعه متوازن یزد و رفع مشکلات آن باشد.

میرمحمدی، متولد سال 1327 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.

وی پیش از این در سمت‌های معاونت پارلمانی وزارت کشاورزی و قائم مقام خانه کشاورز کشور فعالیت کرده است.

انتهای پیام/2464/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول