اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سوغاتی خبرنگار فارس از مسکو‌

شادروان جابر معافی در سفر کاری که به مسکو داشت اخبار تهیه شده از مسکو را سوغات سفر خویش اعلام کرد.

سوغاتی خبرنگار فارس از مسکو‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در زمان حضور سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران قرار بود مسئولان استان مازندران به همراه هیئت تجاری، سفری را به مسکو داشته باشند.

در این سفر مقرر شد که غیر از حضور خبرنگار صدا و سیما یکی از فعالان حوزه رسانه مکتوب و مجازی استان مازندران در این سفر این هیئت سیاسی و تجاری را همراهی کند.

البته همراه کردن خبرنگاران خبرگزاری‌ها مازندران در سفرهای تجاری و سیاسی مسئولان استان مازندران نتیجه پیشنهاد و پیگیری‌های شادروان جابر معافی و چند نفر از فعالان این عرصه بود که این امر تا قبل از این مغفول مانده بود.

در سفر مسکو  شادروان جابر معافی به عنوان خبرنگار خبرگزاری فارس  همراه هیئت سیاسی و تجاری مازندران را همراهی کرد.

هیئت تجاری اقتصادی استان مازندران سفر خویش به روسیه را از 20 تیرماه سال 89  به ریاست استاندار مازندران آغاز کرد و این سفر کاری برای سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران 11 روز طول کشید.

نخستین خبر حضور هیئت تجاری مازندران در تاریخ 20 تیرماه سال 89 با تیتر هیئت تجاری مازندران وارد مسکو شد بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت.

زنده یاد جابر معافی گوشه سمت چپ در حال تهیه خبر

دیگر تیتر خبرهای که شادروان جابر معافی در مسکو تهیه و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد ساخت مرکز تجاری مازندران در روسیه، تحریم ایران بی‌فایده است،آستارخان دروازه ورود مازندران به بازار اروپا، راه اندازی پرواز ساری به آستاراخوان و نیز از افتتاح بانک صادرات در مسکو می‌توان نام برد که اخبار تولید شده شادروان جابر معافی که آرشیو این اخبار از تاریخ 20 تیرماه 89 در خبرگزاری فارس موجود است.

پوشش خبری دیدار استاندار مازندران با رئیس دانشگاه فنی و دولتی آستاراخان روسیه و نیز پوشش خبری دیدار استاندار مازندران با اعضای مجلس دومای دولتی نیز می‌توان نام برد.

شادروان جابر معافی در سفر هیئت تجاری به مسکو بیشترین دغدغه‌اش را تهیه و ارسال خبر عنوان می‌کرد و در تماسی که گه‌گاهی با دفتر خبرگزاری فارس در مازندران داشت بیشتر پیگیر امور مربوط به تهیه و ارسال خبر بود.

عکس‌های فعلی از آرشیو عکسی است که یکی از همسفران زنده یاد جابر معافی در اختیار خبرگزاری فارس در مازندران قرار داد.

سوغات شادروان جابر معافی از مسکو  تهیه و تدوین اخبار تهیه شده و نیز چند بسته شکلات بود.

انتهای پیام/2296/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول