اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه برائت صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین جشنواره شیطانک‌ها در شهرری

نخستین جشنواره شیطانک‌ها به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 در شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره شیطانک‌ها در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سید رضا موسوی اظهار داشت: نخستین جشنواره شیطانک‌ها با هدف ارج نهادن به حماسه‌سازی دانش‌آموزان ایمان مدار و عدالت‎خواه در بیرون راندن مظهر استکبار جهانی از میهن اسلامی در سال 1358 و حمایت از آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، با حضور بیش از 3 هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس شهرری برگزار می‌شود.

به گفته مدیر فرهنگی اجتماعی منطقه 20، این برنامه با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 2 آموزش پرورش شهرری و با محوریت قرار دادن ارزش‌هایی چون اقتدار و عزم ملی ایران، مظلومیت ایران در برابر هجمه‌های استکبار و صهیونیسم و به نمایش گذاردن پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه‌های مختلف برای آتیه‎سازان عزیز کشور اجرا می‌شود.

موسوی در توضیح بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: در بخش اول جشنواره، دانش‌آموزان مقطع اول دبیرستان در شش مدرسه شهرری شامل دبیرستان حکمت، غفاری، امام حسن عسگری(ع)، تیزهوشان زینب، هنرستان قدس و راضیه شکرایی در کارگاه‌های حجم‎سازی و ماکت‎سازی به رقابت می‎پردازند و در نهایت آثار خود را با هدف احیای هویت مسلمانی، نمایش مظلومیت و اقتدار، تقویت روح خوداتکایی و مبارزه با استکبار در قالب نمایشگاهی، در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 20 با اشاره به پخش نماهنگ‌های برگزیده از جشنواره فیلم عمار در خلال برگزاری جشنواره شیطانک‌ها گفت: پخش کلیپ‌های مستند از جشنواره فیلم عمار با موضوعات متنوع و مرتبط با یوم‌الله 13 آبان در دبیرستان‌های منتخب منطقه 20 از دیگر برنامه‌های این جشنواره است که با هدف معرفی تولیدات مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه سینما و نهادینه کردن این ارزش‌ها در بین قشر دانش‌آموز صورت می‌گیرد.

موسوی گفت: سفیر آفتاب از دیگر ویژه برنامه‌های 13 آبان است که در قالب جنگ شادی با ریز برنامه‌های پخش نماهنگ، نمایش عروسکی، پرده‎خوانی و اجرای مسابقات مختلف با موضوعات اراده الهی و قیام علیه متکبران، درس‌های 13 آبان، پیام روز دانش‌آموز، وحدت کلمه، اسوه انقلاب و... برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ولاء یادآور شد: سفیر آفتاب در ویژه دانش‎آموزان مدارس دخترانه و پسرانه شهرری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، 6 و 9 آبان از ساعت 9 تا 12 در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان زینب (س) و بوستان ماهور دولت‌آباد اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 به نصب بنر هواپیمای ایرباس در هفت مدرسه راهنمایی و دبیرستان شهرری اشاره کرده و گفت: این کار به منظور پاسداشت یاد و خاطره نوجوانان و کودکان معصومی که در حمله ناوگان دریایی آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران به شهادت رسیدند، انجام می‌گیرد.

وی در پایان از دانش‎آموزان غیور منطقه 20 دعوت کرد با ارسال دل نوشته‌های خود به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای ولاء، همدردی خود را با بازماندگان این حمله ناجوانمردانه ابراز نموده و جوایزی به رسم یادبود دریافت کنند.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در جشنواره شیطانک‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به فرهنگسرای ولاء به آدرس شهرری، میدان نماز، بوستان ولی‌عصر (عج) مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول