اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد کرج تجلیل شدند

طی مراسمی از 96 دانشجوی نخبه و ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تجلیل شد.

دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد کرج تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس دانشگاه ازاد کرج ظهر امروز در مراسم تجلیل از این دانشجویان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دانشجویان در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ‌فرهنگی، ورزشی فعال هستند که موفق شدند با کسب رتبه‌های برتر ممتاز و نخبه شناخته شوند که امروز از آنها تجلیل شده است.

رامین حاجی‌خانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تابستان امسال رتبه 26 کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: کسب این رتبه از بین یک هزار و 700 موسسه آموزش عالی در سطح کشور بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این دانشگاه در سطح بین‌المللی نیز حائز رتبه‌های برتر شده است، گفت: بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از بین 50 هزار دانشگاه دنیا رتبه چهار هزار را در بین دانشگاه‌های معتبر دنیا کسب کرده است.

*کمیته نخبگان در دانشگاه آزاد کرج تشکیل شده است

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به تشکیل کمیته نخبگان در دانشگاه آزاد کرج اشاره کرد و افزود: هدف از راه‌اندازی این کمیته کمک به فرهیختگان جوان و تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی است.

حاجی‌خانی از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه را افزایش رشته‌های مقاطع ارشد و دکترا دانست و ادامه داد: این دانشگاه با بهره‌گیری از راهکارها و راهنمایی‌های اساتید علمی و فرهنگی کشور با برنامه‌ریزی و تلاش‌های مستمر، پیشرفت بیشتر را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول