اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

محتوای تبلیغات شهری رنگ و بوی محرم داشته باشد

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از صاحبان تبلیغات شهری خواست تا به تبلیغات خود رنگ و بوی محرم بدهند.

محتوای تبلیغات شهری رنگ و بوی محرم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد خامه‌یار امروز در جلسه فوق‌العاده بررسی چگونگی تبلیغات ایام محرم ضمن تاکید بر جایگاه ویژه قم و لزوم رعایت برخی ملاحظات در این شهر اظهار داشت: متقاضیان تبلیغات شهری در ایام پیش‌رو به تبلیغات خود رنگ و بوی محرم بدهند.

وی به وجود 300 پرتابل تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: صاحبان این پرتابل‌ها و دیگر تابلوهای موجود در سطح شهر موظف هستند در ایام محرم و صفر بر محتوای تبلیغات خود دقت بیشتری داشته باشند تا جلوه شهر دچار ناهماهنگی بصری نشود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه حضور نمایندگان شهرداری و اداره کل تبلیغات اسلامی در اداره ارشاد قم برای تسهیل در فرآیند صدور مجوز تبلیغات شهری را کاری ارزشمند دانست و افزود: این طرح به دلیل تکریم ارباب رجوع و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نصب تبلیغات ویژه ایام محرم و صفر در سطح شهر به تصویب رسیده است تا تایید این نهادها برای صدور مجوز به سرعت صورت گیرد.

خامه‌یار در پایان همت اعضای این کمیته و سایر دستگاه‌های اجرایی استان را در ساماندهی تبلیغات و مبلمان شهری خواستار شد.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول