اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کارآفرینی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده میانه

معاون کارآفرینی و امور اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده شهرستان میانه خبر داد.

پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، یونس طاهری صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی میانه گفت: تاکنون تعداد 7 هزار و 287 طرح از شهرستان میانه با اعتبار بیش از 2 هزار و 416 میلیارد ریال برای بنگاه‌های زودبازده میانه ارائه شده است که از این میان تعداد 4 هزار و 717 طرح به ارزش بیش از 952 میلیارد ریال در کارگروه استان مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی تعداد طرح‌های انعقاد قرارداد شده را 3 هزار و 860 طرح عنوان کرد و افزود: این تعداد طرح با اعتبار بیش از 772 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 6 هزار و 582 نفر است.

طاهری در ادامه هدف اصلی بنگاه‌های زودبازده را پایداری اشتغال، افزایش تولید و صادرات عنوان کرد و افزود: اشتغالزایی و افزایش فرصت‌های شغلی از دیگر موارد ایجاد بنگاه‌های زودبازده است که به کاهش قیمت تمام شده کالا، بومی کردن صنعت و ایجاد زنجیره‌های تولید به صورت غیر متمرکز منجر می‌شود.

معاون کارآفرینی و امور اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی هدف اصلی بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی در سطح استان را بررسی جذب تسهیلات مصوب توسط واحدها و هزینه کامل این تسهیلات در اجرای طرح و بررسی مسائل و مشکلات این واحدها عنوان کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول