اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اعلام کرد

آزمون 2000 نمونه در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری 2 هزار و 87 نمونه در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی آزمون شده است.

آزمون 2000 نمونه در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی

منصور جلایر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با افزایش کیفیت و اطمینان بخشی به خدمات تضمین در جامعه به وجود می‌آید و فرهنگ استانداردسازی در بخش قانون تقویت شده و در این زمینه بسترسازی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه به غیر از استانداردسازی توسعه نمی‌یابد و باید بر تکیه بر استاندارد محصولات خود را پا به پای سایر تولیدات در سایر کشورها یکسان سازی کرد.

جلایر ادامه داد: رعایت الزامات بر روند افزایش کیفیت تولیدات و خدمات موثر خواهد بود و در سازمان استاندارد هدف و رسالتی جز افزایش کیفیت، تضمین کیفیت و اطمینان خاطر تعریف نشده است.

وی ابراز داشت: تمامی موضوعات اجرایی و اقدامات قانونی در راستای تحقق بخشیدن به امر استاندارد سازی و ارتقای سطح کیفیت با تعامل سایر دستگاه‌ها است. شش ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 87 نمونه در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد آذربایجان غربی آزمون شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک هزار و 787 نمونه در آزمایشگاه‌های همکار آزمون شده است، ادامه داد: مجموع کل نمونه‌های آزمون شده نیز 3 هزار و 874 است.

جلایر تعداد آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع را 6 هزار و 522 آزمون عنوان کرد و اعلام کرد: شش ماه نخست سال جاری 214 تذکر و اخطار علیه واحدهای متخلف صادر شده است.شش ماه نخست سال جاری 8 هزار و 392 نفر ساعت آموزش و کارآموزی مسئولان کنترل کیفیت انجام شده و یک هزار و 449 نفر ساعت برای کارکنان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی آموزش داده شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی در پایان تعداد کل آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده در آذربایجان غربی را 25 عدد عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول