اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

جذب بیش از 2000 عضو جدید در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از جذب افزون بر 2 هزار نفر عضو جدید در جمعیت هلال احمر این استان در طول نیمه نخست سال جاری خبر داد.

جذب بیش از 2000 عضو جدید در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در راستای عمل به رسالت مهم خود در امدادرسانی به اقشار آسیب‌ دیده جامعه، به طرق مختلف وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در حوزه مشارکت‌های مردمی به عنوان حلقه اتصال توانمندان و نیازمندان جامعه است، بر اجرای طرح‌های مختلف در این راستا اشاره کرد و افزود: طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت نمونه‌هایی از این طرح‌ها هستند که در طول سال به اجرا در می‌آیند.

زینالپور در این راستا بر جمع‌آوری 8 میلیارد ریال مبالغ نقدی برای کمک به نیازمندان، توسط جمعیت داوطلب هلال احمر استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بیش از 30 هزار نفر در استان، از مزایای اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به احتمال نیاز مصدومان حوادث مختلف بر اثر شدت جراحت و آسیب، به واحدهای خونی، اهدای خون را از دیگر اقدامات مورد تأکید جمعیت هلال احمر استان برای کمک به مصدومان و نیازمندان برشمرد و گفت: در 6 ماه نخست سال جاری ‌2 هزار و 650 واحد خونی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اهدا شده است که فرهنگ‌سازی برای گسترش این مسئله همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان در نیمه نخست سال جاری در 721 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام عملکرد جمعیت هلال احمر در گرو اعضای امدادرسان آن است.

زینالپور در همین راستا از جذب 2 هزار نفر داوطلب جدید به جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در 6 ماه اول سال جاری خبر داد.

وی تصریح کرد: برای افزایش توان امدادی تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان، بیش از 153 مانور امداد و نجات در طول نیمه نخست سال جاری در استان برگزار شده است.

زینالپور همچنین به برگزاری 33 جلسه تخصصی کارگروه در سطح استان و شهرستان‌ها در طول این مدت اشاره کرد و افزود: این جلسات در راستای هماهنگی تیم‌های عملیاتی برای عملکرد بهتر در زمان بروز حوادث مختلف صورت گرفته است.

انتهای پیام/61006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول