اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر خبر داد

عضویت 1.9 میلیون نفر در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: حدود یک میلیون و 900 هزار نفر از رده سنی پنج تا 29 سال عضو سازمان جوانان هلال‌احمر کشور هستند.

عضویت 1.9 میلیون نفر در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، وحید قبادی دانا عصر امروز در حاشیه توزیع بسته‌های فرهنگی به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد هدف سفر به شهر شنبه، گفت: با توجه به زلزله 6.1 ریشتری 20 فروردین‌ماه سال‌جاری که موجب کشته شدن چند نفر از مردم این مناطق شد، امروز به این منطقه سفری داشتیم تا پیشرفت وضعیت بازسازی را از نزدیک شاهد باشیم.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر ایران اظهار داشت: از نزدیک بین دانش‌آموزان رفتیم و البسه‌هایی نیز بین آنها توزیع کردیم.

وی یادآور شد: از نزدیک مدرسه درویشی شهرستان دشتی که در حال بازسازی است را دیدیم و اقلام و هدایایی را به دانش‌آموزان تقدیم کردیم.

قبادی دانا در پاسخ به این سئوال که سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر چند عضو افتخاری دارد؟ ابراز داشت: حدود یک میلیون و 900 هزار نفر از رده سنی پنج تا 29 سال عضو سازمان جوانان هلال‌احمر کشور هستند.

وی عنوان کرد: این اعضا در کانون‌های مختلف تحت عنوان غنچه‌های هلال، کانون‌های دانش‌آموزی، کانون‌های دانشجویی، جوانان و طلاب در تمام نقاط  کشور حضور دارند.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر اذعان کرد: این افراد حضوری داوطلبانه برای امور عام‌المنفعه، انسان‌دوستانه، بشردوستانه و برای تسکین آلام بشری فعال هستند و در شرایط بحران که نیاز به امداد است به صورت داوطلبانه حضور پیدا می‌کنند.

قبادی دانا اضافه کرد: سعی خواهیم کرد شرایطی را برای حضور این عزیزان تسهیل کنیم و آموزش‌های لازم را برای این افراد در سطح کشور داشته باشیم.

وی در پایان عنوان داشت: برای این کار نیاز به سازماندهی مناسب اعضا و صدور کارت برای اعضای جوان در مجموعه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/66001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول