اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست شورای شهر بوشهر مطرح شد

انتقاد عضو شورا از شهردار بوشهر/ شهردار و بدهی 8 میلیاردی شهرداری

در نشست شورای شهر بوشهر، یک عضو شورا از عملکرد شهردار انتقاد کرد و شهردار نیز پاسخ لازم را به اعضای شورای شهر ارائه کرد.

انتقاد عضو شورا از شهردار بوشهر/ شهردار و بدهی 8 میلیاردی شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر که خود یکی از حامیان و رای‌دهندگان به سعید آزاد شهرکی برای قرار گرفتن بر مسند شهرداری بندر بوشهر بود، صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر عملکرد وی را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: اعضای شورا شما را به دلیل برنامه‌محور بودن و برنامه‌هایی که ارائه دادید انتخاب کردند اما اکنون شما از برنامه‌های خود فاصله گرفته‌اید.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا منتظر اجرای برنامه‌هایتان هستند و هرجا لازم باشد نیز از شما و برنامه‌هایتان حمایت خواهند کرد، گفت: امیدواریم شاهد رشد برنامه محوری شما باشیم و تغییرات را در شهر لمس کنیم.

شهردار بندر بوشهر در پاسخ به سخنان آسایش، تذکر وی را به جا دانست و بیان کرد: همه اعضای شورا مستحضرند که از روز معارفه با انبوه کارهای بر زمین مانده و بدهی 8 میلیاردی شهرداری مواجه بوده‌ام ولی هیچ یک از مشکلات باعث نمی‌شوند که از برنامه‌هایم غافل بمانم.

سعید آزاد شهرکی در دفاع از خود ادامه داد: یکی از برنامه‌هایم زیباسازی شهر بوده و در همین راستا زیباسازی میدان انقلاب در یک هفته اخیر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با اقدامات صورت گرفته تحول قابل توجهی در این میدان ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: برنامه دیگرم در خصوص رسیدگی به بافت تاریخی شهر بوشهر بوده است که بر همین اساس به اتفاق چند عضو شورا با حضور در محله شنبدی بررسی و رسیدگی به مشکلات بافت قدیم این محله آغاز شده است.

آزاد شهرکی در خصوص رسیدگی به پارک شغاب هم توضیح داد: تعویض هفتاد لامپ و تعمیر پایه‌های فرسوده برق این پارک از جمله اقدامات انجام شده شهرداری بوده است.

وی با اشاره به وضعیت مالی نه چندان مطلوب شهرداری از اعضای شورا خواست تا به وی اجازه دهند به مرور زمان برنامه‌هایش را اجرایی کند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول