اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چشم همدانی‌ها به پاستور دوخته شد

نیکبخت جدی‌ترین گزینه برای ساختمان سبز استانداری همدان

بعد از رایزنی‌های فراوان و مطرح شدن اسامی مختلف برای استانداری همدان اخبار، حکایت از نزدیکی محمدناصر نیکبخت به ساختمان سبز استانداری همدان دارد.

نیکبخت جدی‌ترین گزینه برای ساختمان سبز استانداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حالی که تعداد زیادی از استانداران استان‌های مختلف کشورمان از آغاز دولت یازدهم معرفی شدند، استان همدان تاکنون در بلاتکلیفی به سر برده است.

برای کرسی استانداری، تاکنون برخی از اعضای مجمع نمایندگان استان بر ابقای علی‌محمد آزاد تأکید داشتند اما این روزها خبرها حکایت از قطعی شدن حضور یکی از معاونین سابق استانداری همدان دارد.

محمدناصر نیکبخت که علاوه بر معاونت در استانداری همدان کار در استانداری‌های تهران و هرمزگان را در کارنامه خود دارد با شناختی که از وضعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی همدان داشته می‌تواند خیلی زود روند رو به رشد استان را تسریع ببخشد.

چشم همه همدانی‌ها امروز به جلسه هیئت دولت و ساختمان پاستور دوخته شده تا سرنوشت استاندار جدیدشان را قوه مجریه معرفی خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول