اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه جشنواره شیطانک‌ها

دومین روز از جشنواره شیطانک‌ها در شهرری سپری شد

دومین روز از برنامه‌های جشنواره شیطانک‌ها با برنامه‌های مختلف با موضوع 13 آبان و روز دانش‌آموز در هنرستان قدس شهرری همراه بود.

دومین روز از جشنواره شیطانک‌ها در شهرری سپری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز در دومین روز از جشنواره شیطانک‌ها گروه اجرایی برنامه در هنرستان قدس واقع در شهرری، میدان نماز، خیابان امام حسین (ع)، خیابان خانلری حضور داشتند و برنامه آغاز شد.

در این برنامه گروه سرود پسران در رده سنی ابتدایی با نام نسیم قدر برنامه‌ها و سرودهای مختلفی را خواندند که مورد استقبال بسیار زیاد دانش‌آموزان هنرستان قرار گرفت.

در طی برنامه مسابقه ویژه‌ای توسط مجری برنامه مرشد میرزا علی و با همکاری تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه برگزار شد که دانش‌آموزان اشتیاق بسیاری به این برنامه نشان دادند و در پایان جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

در این برنامه عروسکان با شکل‌های اوباما و اشخاص سیاسی آمریکایی حضور داشتند و در مورد کشور ایران به‌طور طنز به بحث پرداختند.

در ادامه برنامه مجری برنامه قطعه شعری را برای دانش‌آموزان خواند و مورد تشویق همه دانش‌آموزان قرار گرفت.

 

اجرای شاعران صدا و سیما در برنامه‌های استکبارستیزی

در این برنامه بهرام پاییز خواننده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روز دانش‌آموز هنرنمایی کرد و مورد استقبال همه حضار قرار گرفت.

در ادامه برنامه شاعر جوان و محبوب کشور غلامرضا آغاسی فرزند مرحوم آغاسی سروده‌های خود را برای تمام حضار خواند و این برنامه نیز همانند سایر برنامه‌ها مورد استقبال تمام حضار و دانش‌آموزان قرار گرفت و دانش‌آموزان با قرائت صلوات وی را همراهی کردند.

غلامرضا آغاسی متولد سال 1366 است که سرودن شعر را به‌طور جدی از سال 1384 آغاز کرده است و سروده‌های وی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

شعار «مرگ بر آمریکا» در شهرری طنین‌انداز شد

شایان ذکر است در حین انجام برنامه و در بین هر آیتم دانش‌آموزان با هماهنگی مجری برنامه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند.

دانش‌آموزان دل نوشته‌های خود را با موضوع روز دانش‌آموز در دفتری نوشتند و در پایان به بهترین دل نوشته جوایزی اهدا خواهد شد.

دل نوشته‌های دانش‌آموزان جنوب پایتخت با هواپیمای مسافربری ایران که مورد هدف ناو آمریکا قرار گرفت

دانش‌آموزان شهرری در پایان برنامه دل نوشته‌های خود را با موضوع هواپیمای ایرانی که توسط ناو آمریکایی مورد هدف قرار گرفت و تعداد زیادی دانش‌آموز در این هواپیما جان خود را از دست دادند بر روی بنری که عکس هواپیما طراحی شده بود نوشتند.

برگزاری روز سوم جشنواره شیطانک در مدرسه آرمیتا مصلی‌نژاد شهرری

این گزارش حاکی است، روز سوم این جشنواره در مدرسه دخترانه آرمیتا مصلی‌نژاد واقع در شهرری، خیابان امام حسین (ع)، خیابان صاحب‌الزمان، از ساعت 10 تا 12 اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2462/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول