اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

مجتمع فرهنگی هنری انار 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مجتمع فرهنگی هنری انار با 2 هزار و 400 متر مربع زیربنا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتمع فرهنگی هنری انار 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری انار اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان انار از محل شاخص‌های فرهنگی عملیات اجرایی آن آغاز شده و بیش از 4 میلیارد ریال از محل شاخص‌های فرهنگی استان کرمان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این مجتمع فرهنگی هنری به دلیل نداشتن مصوبه استانی در سال گذشته امکان تزریق اعتبار در مورد این مجتمع رقم نخورد، اما با مذاکراتی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عمل آمد، موسسه توسعه فرهنگ و هنر با هزینه‌ای حدود 30 میلیارد ریال ادامه کار این مجتمع را به عهده گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: اکنون فضای داخلی ساختمان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی یک ماه آینده این ساختمان و مجتمع با زیربنای 2 هزار و 400 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدی ابراز داشت: این مجتمع فرهنگی و هنری شامل فضاهایی همچون کتابخانه، آمفی‌تئاتر، گالری و کلاس‌های آموزشی و فضاهای اداری است.

وی افزود: در نهایت با محوطه‌سازی و حصارکشی این مجتمع و تجهیز کامل آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی 1.5 ماه آینده این پروژه افتتاح می‌شود.

سعیدی ابراز داشت: خدمات ارزنده‌ای در شهرستان انار انجام شده و بستر خوبی برای تولیدات فرهنگی و هنری برای این شهرستان با وجود هنرمندان و ظرفیت‌های خوب فرهنگی و هنری ایجاد شده است و از این فضاها برای ارتقای سطح فرهنگی منطقه گام‌های مؤثری برداشت.

وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد زیرساخت‌های فرهنگی استان کرمان به نقطه مطلوب و به بهره‌برداری رسیده که ان‌شاء‌الله طی یک سال آینده نواقصی که در بعضی از مناطق استان کرمان وجود دارد با تکمیل پروژه‌های فرهنگی استان کرمان به عنوان یکی از پایلوت‌های زیرساختی و تولیدات فرهنگی نمونه شناخته شود به ویژه از این برهه از زمان که جنگ فرهنگی است.

انتهای پیام/80021/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول