اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فومن خبر داد

دستگیری 2 جاعل پول در فومن

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری 2 جاعل پول‌ خبر داد.

دستگیری 2 جاعل پول در فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، بابک علیزاده ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری جاعلان پول‌های تقلبی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از دریافت اخباری مبنی بر پخش پول تقلبی در بازار، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با تلاش شبانه‌روزی موفق به شناسایی محل اختفای این جاعلان شدند، گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی از این مکان بازرسی کرد.

وی درباره نتیجه بازرسی از محل اختفای ماموران تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای جاعلان 107 قطعه اسکناس 100 هزار ریالی جعلی، 32 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی و یک دستگاه کیس رایانه کشف و ضبط شد.

علیزاده کشف یک دستگاه لب‌تاپ، دو دستگاه چاپگر رنگی جوهر افشان، لیزری و یک دستگاه اسکنر را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

وی از دستگیری دو نفر عاملان جاعل پول تقلبی خبر داد و یادآور شد: این متهمان با تشکیل پرونده به همراه اقلام کشف شده و پول‌های جعلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی فومن با قدردانی از مردم این شهرستان در همکاری با پلیس خاطرنشان کرد: شهروندان فومنی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند تا در اسرع وقت اقدام‌های قانونی درباره هنجارشکنان صورت گیرد.

انتهای پیام/84002/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول