اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وساطت مسئولان فومن

محکوم به اعدام پای چوبه‌دار بخشیده شد

یک فرد محکوم به اعدام در فومن با وساطت مسئولان این شهرستان در پای چوبه‌دار بخشیده شد.

محکوم به اعدام پای چوبه‌دار بخشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، فردی که پس از 13 سال زندانی قرار بود سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شود با وساطت «فرهاد نیک‌نهاد» رئیس شوراهای اسلامی شهرستان فومن و عاشوری نماینده مردم فومن و شفت و اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن رضایت تمام اولیای دم اخذ شد تا فرد مذکور مورد لطف و گذشت خانواده مقتول قرار گیرد.

خانواده «مرزبان پناه» شهر ماکلوان که با گذشت از خون‌خواهی پدر خود رأفت و مهربانی اسلامی را به جامعه ثابت کردند، مورد تشویق و قدردانی مردم شهرستان فومن قرار گرفتند.

واقعه قتلی که سال‌های گذشته در ییلاقات ماسوله اتفاق افتاده بود قاتل پس از 13 سال زندانی، فرد محکوم با رضایت اولیای دم در روزهای آینده از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بر می‌گردد.

فرد محکوم به اعدام و خانواده وی  از رحمت و گذشت خانواده مرزبان‌پناه تشکر کرده و به شکرانه ادامه حیات، قربانی کردند.

فرهاد نیک‌نهاد به همراه نماینده و فرماندار فومن در چند ساعت مانده به پایان وقت اداری روز اعدام با دعوت یکی از دختران مقتول و رضایت محضری تأخیر در اجرای حکم، اعدام را به تأخیر انداختند و در همان شب با جمع شدن خانواده مقتول از تهران و دیگر شهرستان‌ها، رضایت تمام پسران و دختران، همسر و برادر مقتول را گرفتند.

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان فومن با قدردانی از خانواده مرحوم «حسین مرزبان‌پناه»، فرهنگ ایثار و گذشت اهالی شهر ماکلون به ویژه این خانواده را ستودنی دانست.

نیک‌نهاد اظهار کرد: این عمل بسیار پسندیده خانوده مرزبان‌پناه نشان از گذشت و ایثار آنها در آستانه ماه محرم و احترام به نظرات مسئولان و ریش‌سفیدان شهر جدیدالتاسیس ماکلوان دارد که بسیار ستودنی است.

خانواده فرد محکوم نیز با گذشت و ایثار خانواده «مرزبان‌پناه» و پادرمیانی مدیران و ریش‌سفیدان شهرستان فومن جشن تجلیل برپا کردند.

به گزارش فارس، نجات فرد مذکور از پای چوبه‌دار و اخذ رضایت اولیای دم شور و شعف خاصی را در بین مردم شهرستان فومن و روستاهای همجوار ایجاد کرد.

انتهای پیام/2300/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول