اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه خواستار شد

مصوبات شورای اسلامی شهر اجرایی شود

عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه خواستار پیگیری برای اجرای تمامی مصوبات شورای اسلامی این شهر شد.

مصوبات شورای اسلامی شهر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدهاشم عزیزی، ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه اظهار داشت: در جلسات شورا حرف‌های بسیاری مطرح می‌شود که حرف دل مردم است اما اینکه چقدر از صحبت‌های انجام شده در شورا، دردی از مردم دوا می‌کند، باید مورد بررسی جدی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌ها در شورا مصوب می‌شود اما اتفاقی برای مردم نمی‌افتد؛ به عنوان نمونه دو هفته است که مصوب کرده‌ایم از کامیون‌داران برای شنیدن نظرات آنان در مورد مشکلات حضور کامیون‌های سنگین در شهر دعوت شود اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است و پیگیری جدی نیز نداشته‌ایم.

عزیزی بیان کرد: وقتی هم که مردم از ما در این مورد سؤال می‌کنند، در پاسخ و با استناد به این مصوبه می‌گوییم شورا پیگیری کرده است در حالی که در عمل کاری برای مردم انجام نشده است.

وی با اشاره به درج گفت‌وگویی از رئیس اداره مالیاتی ابرکوه در خبرگزاری فارس و برخی دیگر از سایت‌های خبری مبنی بر اینکه این اداره نیازمند یاری شورا برای گرفتن مالیات از معادن است که قسمتی از آن نیز نصیب شهرداری می‌شود، بیان کرد: در زمان انتخابات و به عنوان یک مطالبه، مردم خواستار گرفتن مالیات از معادن برای عمران شهر بودند.

عزیزی ادامه داد: باید با دعوت از مسئولان مالیاتی برای برای این مسئله فکری اساسی کرد.

وی افزود: همیشه می‌گوییم باید برای موضوعات مهم جلسه ویژه گذاشت در حالی که موضوعاتی مانند مسائلی که قید شد، جزو مسائل مهم است و چنین مسائلی در شهر نیز کم نیست.

انتهای پیام/2464/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول