اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

افزایش قیمت‌ محصولات لبنی برای جلوگیری از نابودی صنعت ضروری است

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: افزایش قیمت‌ محصولات لبنی برای جلوگیری از نابودی صنعت ضروری است.

افزایش قیمت‌ محصولات لبنی برای جلوگیری از نابودی صنعت ضروری است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نهاده‌های دامی بیش از 42 درصد در سال‌جاری رشد قیمت داشته‌اند و دامداران چاره‌ای جز تهیه نهاده‌ها با قیمت جدید ندارند و به این ترتیب فرآورده‌های دامی با رشد فزاینده قیمت مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حتماً باید برای حمایت از این صنعت یارانه پرداخت شود، افزود: باید یارانه پرداخت کنیم تا نهاده‌های مئرد نیاز را به کشور وارد کنیم و در این بخش باید بکوشیم تا حداقل دلار ممکن از کشور خارج شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس با تأکید بر اینکه حمایت از دامداری در خوزستان نیازمند همتی بلند است، متذکر شد: دامداران در یک سال گذشته با بحران‌های زیادی مواجه شده‌اند و به این دلیل باید کوشید ابتدا مشکلات در این بخش آسیب‌شناسی شوند و سپس برای رفع آنها برنامه ارائه کنیم.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه در دامداری در کشور مشکلات اساسی داریم، یادآور شد: در دامداری در کشور به دلیل عدم حمایت از تولیدات داخلی با ورشکستگی در صنایع تولید مواد پروتئینی مواجه هستیم و به این دلیل باید کوشید تا مشکلات در این بخش برطرف شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در مواد فرآورده‌های پروتئینی و دامی بر واردات متکی هستیم و این مسئله برای مشکلات ارزی موجود در کشور بار سنگینی محسوب می‌شود که باید آن را مدیریت کرد و رفته رفته از این بار کاسته شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته هیچ حمایتی از صنعت کشاورزی و دامداری انجام نشده است و به این دلیل شاهد اعلام ورشکستگی از سوی دامداران و کشاورزان هستیم و به این دلیل گاو‌ها و گاومیش‌های شیری راهی کشتارگاه‌ها شدند و مشکلات روز به روز بیشتر شد.

پاپی‌زاده در پایان بیان کرد: کمبود گوشت و فرآورده‌های لبنی همه به دلیل عدم حمایت از دامداری و کشاورزی است که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/72006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول