اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل خبر داد

مانور برق در خلخال و ارزیابی تیم‌های حاضر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: مانور برق با هدف ارزیابی تیم‌های شرکت‌کننده از مناطق مختلف استان در خلخال برگزار شد.

مانور برق در خلخال و ارزیابی تیم‌های حاضر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در مانور برق شهرستان خلخال اظهار داشت: اکیپ‌های اتفاقات برق استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: این مانور دو منظوره با هدف آمادگی، سنجش و ارزیابی کارآیی نیروها در مقابله با بحران و انجام مانور واقعی در لحظات بحران در حال انجام است که بیش از 33 اکیپ از مناطق مختلف و شهرستان‌های همجوار استان شرکت دارند.

 

علیزاده خاطر نشان کرد: به لحاظ شرایط جوی منطقه خلخال و مخصوصاً گردنه الماس در محور خلخال به اسالم و شدت باد زیاد بعضاً شاهد قطع برق و خاموشی خط در این مسیر بودیم که این مانور با هدف اصلاح، تعمیر و بازسازی مسیر موجود امروز در خلخال در حال برگزاری است.

این مسئول اضافه کرد: این مانور که چهار ساعت به طول می‌انجامد نزدیک به هشت کیلومتر از مسیر خلخال به اسالم در منطقه گردنه الماس بازسازی و اصلاح شده و آمادگی همکاران مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این‌گونه مانورهای برق در تمامی شهرستان‌ها با حضور تیم‌های مختلف همه ساله اجرا می‌شود که به لحاظ اهمیت مسیر خلخال به اسالم و گردنه الماس این فعالیت دو ماه زمان می‌برد که با حضور این 33 تیم فعالیت در عرض چهار ساعت با موفقیت انجام شده که موجب پایداری خط و رضایت هموطنان را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: در بعضی از این مسیرها کهنه بودن خطوط و قطعات و سستی اتصالات موجب تلفات می‌شد که این مانور از این‌گونه تلفات جلوگیری می‌کند.

معاون فرماندار خلخال نیز در بازدید از عملیات مانور برق خلخال در گردنه الماس با تقدیر از زحمات مدیریت برق استان و کارکنان تلاشگر این اداره گفت: در سال گذشته نیز چنین مانوری در خلخال برگزار شد که موجب رضایت‌مندی اهالی بخش شاهرود و مسیر‌های تابعه شده و از خاموشی‌های متعدد جلوگیری به عمل آمد.

محسن مردی افزود: این عملیات با اعتبارات تخصیصی از سوی مدیریت برق استان در خلخال اجرا و این خط اصلاح شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اهالی روستاهای مسیر خلخال به اسالم و ییلاقات در این مسیر به لحاظ قطعی برق با مشکل عدیده مواجه بودند که این مانور علاوه بر کاهش خاموشی در این مسیر موجب پایداری خط برق در خلخال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار خلخال این مانورها را تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: این مانور علاوه بر آمادگی شبانه‌روزی نیروها موجب بالا رفتن ضریب اعتماد به نفس کارکنان در مواقع ضروری و مقابله با بحران است.

انتهای پیام/62008/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول